Concurs de fidelitate.

Unul dintre premii :
14570425_1856923961206151_6145128540436329124_n

Perioada concursului de fidelitate : 03.10. – 03.12.2016.

Cine are cele mai multe comentarii în această perioadă va câștiga Washington Square de Henry James și o carte surpriză.
A doua persoană va câștiga o carte surpriză.

 

Vor fi doi câștigători. 2 cărți surpriză.

Cum vi se pare acest concurs?

 

7 gânduri despre „Concurs de fidelitate.

  1. WOW WOW WOW de ce vad de-abia acum concursuuul? Ok, stai putin, stiu de ce… pentru ca nu am mai deloc timp sa mai intru pe blog-urile care imi plac in ultima vreme din cauza scolii + bac-ului + aplicatiei pentru facultate si alteleeee :(((((((( Of of, deci nici nu stiu daca am vreo sansa la cat de putin timp am eu, dar o sa incerc :)) Orice pentru o carte ❤ ❤ Multumim pentru concurs :* :*

Lasă un răspuns

