blog_img

„ M-am îndreptat într-acolo și am luminat cu lanterna primprejur; frunzele erau pătate de ceva negru. Mi s-a uscat gâtul instantaneu. ”

„ Dar nu văzuse creatura și eu nu eram în stare să-i spun, fiind țintuit locului, strângând lanterna care abia mai licărea deasupra pădurii pustii. ”

„ Nu reușeam să pun cap la cap poveștile idilice ale bunicului și casa asta de coșmar, și nici gândul că s-ar fi putut refugia în locul acela în care domnea doar haosul nu avea niciun sens. ”

„ Noi, ymbrinele, trebuie să străbatem lumea în lung și-n lat pentru a-i găsi pe copiii deosebiți care au nevoie de ajutor, trebuie să-i păzim de cei care vor să le facă rău, să-i hrănim , să-i îmbrăcăm și să-i ascundem pe cei aflați sub tutela noastră și trebuie să le transmitem cunoștințele și tradițiile celor din lumea noastră. ”

„ – Nu vreau să par nepoliticos, am spus, dar ce sunteți, de fapt?
– Suntem deosebiți, spuse și păru că stă pe gânduri. Tu nu ești deosebit? ”

„ Putea să vadă monștri. În clipa în care a spus-o, toate gândurile înfiorătoare pe care le credeam îngropate m-au copleșit din nou. Chiar existau. ”

„ Am reușit să disting perfect fața bărbatului, rânjetul răutăcios și ochii goi și stinși. Era un strigoi. ”

„ Mi-aș fi dat seama cine e și dacă nu mi-aș fi amintit-o din pozele găsite în cufărul distrus. Era Miss Peregrine. ”

