Am preluat tag-ul de la We Are Women of Letters, ale cărei răspunsuri mi-au plăcut la nebunie. Fără alte introduceri, vă prezint The Reading Habits Book Tag!

Ai un anumit loc prin casă unde citești?

La mine în pat. Confort maxim, mai ales când cad din el.

Folosești semne de carte sau iei la întâmplare o bucățică dintr-o foaie?

Semne de carte, normal.

bookmarks-lilly1975-1

Te poți opri din citit oricând sau trebuie să termini o anumită scenă/pagină/capitol?

Depinde. De regulă îmi place să trec la o pagină nouă sau un capitol nou, de dragul ordinii. Problema e când romanul nu are capitole și trebuie să mă opresc din plictiseală.

Mănânci sau bei în timp ce citești?

Uneori. Încerc de la o vreme să beau ceai când citesc, dar nu am răbdare.

635993577582014799936296147_6-best-teas-for-arthritis-symptoms-722x406

Poți să citești dacă ai televizorul aprins/asculți muzică?

Dacă nu e muzica mea, în niciun caz! Am probleme cu concentrarea și nu pot face mai multe lucruri deodată.

Citești o singură carte sau mai multe paralel?

Am încercat a doua variantă și nu merge. Fie una, fie niciuna.

Citești acasă sau peste tot?

Îmi place la nebunie să citesc în metrou sau în tren. Cât timp am unde să mă așez, e foarte mișto. Obișnuiam la un moment dat să mă scot singură în oraș și să citesc, dar acum nu mai am resursele. Nu e ieftin la restaurant, dar e gratis la bibliotecă.

Citești cu voce tare sau în minte?

Am citit cu voce tare până în clasa a șaptea sau a opta. Am trecut peste.

Citești în continuare sau sari peste pagini?

Încerc să nu sar peste unele chestii, dar uneori sar peste rânduri. Nu cine știe ce.

După ce termini o carte, are cotorul distrus sau e ca și nou?

Distrus nu e niciodată, atât pot să zic. În rest, soarta.

Scrii în interiorul cărților?

Obișnuiam. M-am săturat la un moment dat să recitesc ceva doar ca să dau de comentariile mele, heh.

Vă invit și pe voi să faceți tag-ul, eu m-am distrat la nebunie cu el. Aștept răspunsurile voastre și în comentarii. La ce ați fi răspuns diferit?

