Nou în bibliotecă – Iulie.

14390991_513680972175174_1005326647317582831_n
Primite:
Sponsori
– de la editura Quantum Publishers : Seria Am murit, din fericire( săptămâna asta apare recenzia celor 3 volume), Eu împotriva mea, Rochia aurie și Frumuseți monstruoase.( recenzia e scrisă de Mirciua )
– de la Târgul Cărții : Copila de zăpadă
– de la Libris : Anna în veșmânt de sânge
– de la Natașa Alina Culea : Lupii trecutului. Sofia.

La un schimb:
– The lair of the White Worm
– The Diamond as Big as the Ritz & other stories

Cumpărate:
S-a întâmplat un miracol! Am cumpărat două cărți!
– Robopocalipsa și Mila 2.0 ( au fost 10 lei în total )

Dar în luna august mi-am făcut de cap. 😀

Voi ce v-ați mai cumpărat/ primit/ câștigat ?

3 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Iulie.

  1. Mila 2.0 o vreau si eu. Asa de ieftina ai luat-o???? Seria „Am murit…” mi-am luat-o si eu luna trecuta si aseara am inceput -o. ” Rochia aurie” citita 🙂

Lasă un răspuns

