Nou în bibliotecă – Vara 2016.

Primite din partea blogului ( pentru activitatea de pe blog):

Hollywood-ul e ca un liceu de fițe de Zoey Dean

Kyra de Carol Gilligan

Siecle Bleu – Ombres er lumieres de Jean-Pierre Goux

Vieți secrete de Tatiana de Rosnay

Reflex- primită de la școală

Cumpărate:

Primele două volume din seria Casa Nopții

Luna ucigașă de N.K. Jemisin

Tobie Louness vol. 1 de Timothee de Fombelle

14224813_509751385901466_2047841391098570880_n

 

La sfârșitul lunii noiembrie va apărea și celălalt Nou în bibliotecă.

Voi ce ați mai cumpărat/primit ?

3 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Vara 2016.

  1. Eu am cumparat El a ales” si „Scrisori catre ingeri” de Florina Sanda Cojocaru pe care le-am si citit (ti le recomand cu drag, doua carti cutremuratoare ), seria „Am murit…” de Theo Anghel (inca nu am citit-o ), „Miresele MacGregor” luata cu revista Libertatea pentru femei, seria „Amantii” de Corina Ozon pe care am citit-o (o carte super mai ales ca este si spumoasa tare 🙂 ), „Trandafiri” de L. Meacham din colectia Carti de dragoste, luata de la chioscul de ziare, la care se adauga cateva carti minunate primite /castigate pe cateva bloguri. Important este ca am ce citi, in functie de starea de spirit 🙂

    Lectura placuta si tie 🙂

Lasă un răspuns

