Wishlist: autori britanici

14164189_745323748940570_1440042642_o

Charlotte Bronte

Shirley

Mary Shelley

Frankenstein

D. H. Lawrence

Femei îndrăgostite

H. G. Wells

Războiul lumilor

George Orwell

Cărți sau țigări

Aldous Huxley

Punct contrapunct

John Fowles

Magicianul

E. M. Forster

Călătorie în India

Cameră cu priveliște

J. R. R. Tolkien

Stăpânul inelelor

William Golding

Moștenitorii

Martin cel avid

Anthony Burgess

Portocala mecanică

6 gânduri despre „Wishlist: autori britanici

  1. Ah, sună atât de bine toate ❤ Am deja în bibliotecă "Shirley" și "Războiul lumilor" și sper să mă apuc de ele cât mai curând. Pe lângă cele menționate de tine îmi mai doresc: "Persuasiune" de Jane Austen (singurul roman al acestei autoare pe care nu l-am citit), "Colecționarul" de John Fowles, "Minunata lume nouă" de Aldous Huxley, "1984" și "Ferma animalelor" de George Orwell, "Împăratul muștelor" de William Golding, "Misterele din Udolpho" de Ann Radcliffe, orice piesă scrisă de Shakespeare (în afară de "Romeo și Julieta" pe care deja am citit-o) și orice roman scris de Agatha Christie, pentru că nu am în bibliotecă decât trei cărți de-ale ei, care mi s-au părut absolut geniale and I want more ❤

    1. Wow, ești hardcore xD. ”Persuasiune” și tot ce a scris Orwell vreodată sunt excelente. Aaa, și în ”Mânăstirea Northanger”, de Jane Austen, se menționează ”Misterele din Udolpho”, deci ai puncte bonus.

      1. Oo, mersi :)) Și da, din „Mănăstirea Northanger” am aflat de carte și de atunci tot îmi doresc s-o citesc ❤ *m-ai prins :))*

    1. Charlotte Bronte si D. H. Lawrence sunt doi autori absolut necesari pentru orice cititor, chiar dacă fiecare are stilul (și momentul lui). Mie îmi plac în general operele lor, debordează de viață.

Lasă un răspuns

