Am preluat acest tag de la Jessie.

E-book or Physical Book?
Prefer cartea să fie în mâinile mele, să o ating, să o miros.
15821747

Paperback or Hardback?
Prefer paperback, e mai ușor de cărat. 😀

Online or In-Store Book Shopping?
Direct de la sursă!

d107618522cddb147392ca6d4c9107e5
Trilogies or Series?
Trilogie!!

Heroes or Villains?
Hehehe, villains. 🙂

A book you want everyone to read?
Banda celor șase ciori de Leigh Bardugo.
68cdbf8fe032fdbf5c5c3c89e42e99e2

Recommend an underrated book?
Copila de zăpadă.

The last book you finished?
Anna în veșmânt de sânge de Kendare Blake.

The Last Book You Bought?
Fata cu toate darurile.

Weirdest Thing You’ve Used as a Bookmark?
Un șiret.

Used Books: Yes or No?
Depinde și de starea cărții. 🙂

Top Three Favourite Genres?
Fantasy, SF și polițist.

Borrow or Buy?
Buy!!

Characters or Plot?
Ambele. 😀

Long or Short Books?
Depinde de starea în care mă aflu.

Long or Short Chapters?
Capitole lungi.

Name The First Three Books You Think Of…
Banda celor șase ciori, Anna în veșmânt de sânge și Îngeri căzuți.

Books That Make You Laugh or Cry?

Cartea care m-a făcut să plâng a fost Lista lui Schindler iar cea care m-a făcut să râd a fost Mă dau în vânt după cumpărături de Sophie Kinsella.

Our World or Fictional Worlds?
Nu putem face o combinație?

Audiobooks: Yes or No?
Mi-ar plăcea să dețin. 😀

Do You Ever Judge a Book by its Cover?
Uneori…

Book to Movie or Book to TV Adaptations?
Ambele. 😀

A Movie or TV-Show You Preferred to its Book?
….zic pas.

Series or Standalone’s?
Ambele. 😀

Mi-a făcut plăcere să fac acest tag și vă invit și pe voi să îl faceți!

