Îi mulţumesc  Siminei pentru nominalizare, ce-i drept chiar îmi doream o leapşa.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

Întrebările la care am fost nominalizată să răspund…
1. De la ce autor ai citit cele mai multe cărţi?
Nu am un anumit autor de la care îmi place să citesc, prefer doar cărţi bune.
2. Cea mai bună serie pe care ai citit-o până acum?
Jocurile foamei de Suzanne Collins. Este cea mai recentă serie citită şi mi-a plăcut destul cât s-o termin într-o săptămână şi câteva zile în pus.
Seria m-a captivat din primul capitol şi am ajuns chiar să fac parte din poveste.

3. Un moment important în viaţa ta de cititor?

Probabil o să sune ridicol, dar cel mai important moment din viaţa mea de cititor a fost atunci când am devenit unul.
Cred că aveam în jur de 13 sau 14 ani când am cumpărat prima carte care să nu îmi trebuiască la şcoală. Cercul Secret de L.J Smith.
După ce am terminat primul volum m-am dus după urmatoarele şi apoi după alte cărţi. Astfel am ajuns aici.

4. Cam câte cărți numără biblioteca ta?

Destule cât să trebuiască să le mut acum câteva zile în balcon.

5. Citatul preferat

„ Mintea are nevoie de cărţi aşa cum sabia are nevoie de o piatră pentru a fi ascuţită. De aceea citesc atât de mult, John Snow. ”
Urzeala tronurilor de George R.R Martin

6. Aștepți cu nerăbdare ca o carte anume să apară și la noi?

Nu, dar când o să apară voi fi acolo.

7. Ai vreun obicei prost legat de cărțile tale?

Nu ştiu dacă e rău, dar adesea e dureros:
– Am obiceiul să citesc înainte de culcare şi sunt momente în care folosesc cartea pe post de pernă.

8. Care este ultima carte pe care ai citit-o?

Blestemul focului de Chloe Neill.

9. Numește trei dintre cărțile tale preferate. Descrie-le pe fiecare în 2-3 cuvinte.

Dracula de Bram Stoker- Clasică, memorabilă.

Contele de Monte Cristo de Alexandre Dumas- impresionantă, plină de suspans.

Cronicile lumii pământene de Licia Troisi- Fantastică, Aventură.

10. Ce gen de lectură nu ai aborda niciodată?

Romance clasic.

10 lucruri despre mine:

1. Trupa mea preferată e The agonist, cu Alyssa White.
2. Ador filmele de aventură.
3. Îmi place ciocolata alba.
4. Dacă aş putea aş face înconjurul lumii.
5. Am tendinţa de a învăţa cuvinte sau fraze în alte limbi.
6. Iubesc iarna, sau mai bine zis iubesc zăpada.
7. Adorm citind.
8. Mi-am facut părul în toate nuanţele, nenaturale, găsite.
9. Câteodată îmi place să fac scream.
10. Anime-ul meu preferat e Fullmetal Alchemist.

Întrebările la care trebuie să răspund:

1.Care este personajul tău preferat?

Prea multe personaje, prea puţine zile.

2.Cum a început această pasiune pentru cărți?

Când am citit Cercul secret de L.J Smith.

3.Care ar fi dream cast-ul perfect, după părerea ta, pentru cartea ta preferată?

Nimeni nu se poate compara cu ce îmi imaginez.

4.Dacă ai primi un cupon care ți-ar putea îndeplini o dorință, ce ți-ai dori?

Să scriu.

5.Care este filmul tău preferat?

Momentan Hatchet.

6.Ce gen de cărți preferi?

Fantasy, Aventură.

7.Ai un lucru pe care îl iei constant după tine?

O brăţară pe care am primit-o cadou.

8.Descrie-te printr-un cuvânt.

Zurlie.

9.Care este ultima ta obsesie?

Să numai dărâm castelul de cărţi.

10.Ce carte ai recomanda unei persoane pe care abia ai întâlnit-o?

Jocurile foamei de Suzanne Collins, pare genul de carte care are de toate.

Întrebările mele pentru blog-urile nominalizate:

1. Cu ce culoare te-ai îmbrăca din cap până în picioare?

2. Care e animalul sălbatic preferat?

3. Dacă ai avea un bilet către o ţară la alegere care ar fi?

4. Ce limbi cunoşti?

5. Cartea ecranizată preferată?

6. Genul de muzică ascultat?

7. Cu ce culoare ţi-ai vopsi camera?

8. Ce fructe îţi plac?

9. Care e anotimpul preferat?

10. Ce emisiune curentă de la TV ţi se pare o pierdere devreme?

 

Blogurile nominalizate:
Andreea Book Club
Sayuki
Alexa Ioana
VanessaBooks
Universul Cărților

