Concurs lunar. #2

Un concurs lunar sau cam așa ceva. 😀

13625378_501653406711264_2108067281087108338_n

Condiții:
1. Să fii follower al blogului.
2. Să dai like paginii de facebook a blogului
3. Să distribui concursul.
4. Ce carte citești ?
5. Ce carte îmi recomanzi?

Concursul va dupa : 23.08. – 23.09.2016. Câștigătorul va afi ales prin random.org.
Succes tuturor! 😀

70 de gânduri despre „Concurs lunar. #2

  1. Cartea pe care o citesc acum e „Jocul coroanei” de Evelyn Skye si tot pe aceasta ti-o recomand cu mare drag! Sunt follower al blogului de mult timp si tot de mult timp apreciez pagina pe facebook.

  2. Mai am putin si termin ” Inainte sa te cunosc” de Jojo M pe care ti-o recomand dar o alta recomandare ar fi „Zece respiratii scurte” de K.A.Tucker
    Iti urmaresc blogul de ceva timp cat si pagina de facebook (cu id puiu mirela)

  3. E-mail: simonastavar@gmail.com
    Fb: Simona Stavar
    Share: https://plus.google.com/107656186496481942798/posts/RYcb8bV791u
    Acum citesc „Enigma Otiliei” pentru BAC si sunt surprinsa de cat de mult imi place :))
    Facusem o listuta cu 5 carti preferate zilele trecute, sooo… Iti recomand:
    1. Lolita – Vladimir Nabokov 😍
    2. Hoțul de cărți – Markus Zusak 😍
    3. Oscar și Tanti Roz – Eric-Emmanuel Schmitt 😍
    4. Cascada Șoaptelor – Elizabeth Langston 😍
    5. Legături primejdioase – Chordelos de Laclos 😍

    1. Am citit Lolita puțin și nu mi-a prea plăcut si am renunțat la ea, dar cărților sunt puse pe wishlist. 😀 Mulțumesc pentru recomandări! :*
      Și eu am fost uimită că mi-a plăcut Enigma Otiliei.
      Succes! 😀

      1. Stiu ca „Lolita” nu e o carte care sa placa tuturor. E extrem de diferita de tot ce am citit, dar eu personal am reusit sa rezonez cu personajele si mi-a placut enorm stilul in care a fost scrisa. Ma gandesc, chiar, sa o recitesc peste ceva timp, pentru ca am adorat-o pur si simplu ❤ Multumesc si lectura placuta! Daca citesti vreuna din cartile mentionate, astept pareri :* :*

      2. Can’t wait to hear your opinion! Iti recomand sa ai niste servetele langa tine, cel putin spre final =))

  4. In prezent citesc 2 carti (una in romana si una in engleza):
    1. K.A. Tucker-Zece Respiratii Scurte
    si 2. Ally Kennen-Beast.

    Iti recomand cartea „Gazda” de Stephenie Meyer, unde autoarea a scris un foarte mare adevar despre omenire si iubire. Are 700 de pagini, dar se merita in totalitate. Lectura placuta 🙂

  5. share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=178263879273623&id=100012700352032
    Am inceput o carte destul de … mare pentru gustul meu „Orasul bantuit” de Stephen King, dar, sincer, nu stiu cand am sa reusec sa o termin. M-a indemnat fiica mea, ea a citit-o in vacanta. In paralel cu ea, recitesc Twilight,sa ma relaxez. Inainte de astea, am citit „Fetita care se juca de-a Dumnezeu” de Dan Lungu, si o recomand, mie mi-a placut.

  6. Acum citesc „Scrisoare de dragoste” de Mihail Drumes, abia am inceput-o. Recomand cu drag „Elevul Dima dintra saptea” de acelasi autor, mi-a lasat o stare de nostalgie de nici acum nu mi-am revenit desi am terminato de o saptamana si deja am mai citit o carte dupa ea.

  7. Fb: Narcisa Carmen
    Acum citesc Fata din tren si mi se pare interesanta.
    Iti recomand Un veac de singuratate de Gabriel Garcia Marquez. Merita!

  8. Acum citesc Portret al artistului la tinerete si iti recomand cu toata inima Bonjour tristesse de francoise sagan care e incredibil de incredibila 🙂 E superba cartea, trebuie sa o citesti, imi place sa cerd ca e o lectura absolut necesara.
    Nu mai pun link-ul de distribuire, daca castig ti-l dau si o sa vezi la data ca e distribuit inca de acum. Cat mi-a luat sa scriu treaba asta mai bine puneam link-ul da de acuma na… :))

Lasă un răspuns

