5 gânduri despre „Wishlist

  1. Memoriile unei gheise am citit-o acum cativa ani. Este o carte super 🙂 Am vazut si filmul.
    Ce am eu pe lista mea de dorinte? Pana la sfarsitul anului vreau sa o citesc pe Natasa alina Culea (toate cartile ei ), „Te voi gasi” de Oana Arion, musai ceva de Cecelia Ahern( „PS I love you”, „Multumesc pentru amintiri” etc), „Padurea Norvegiana”, „Amantul japonez”, „ma regasesc in noi” . In fruntea listei se afla „Inainte sa te cunosc” dar am avut norocul sa o castig pe un blog si o citesc acum 😉
    Ar mai fi si alte carti, in special autori romani 🙂

  2. Am citit aceste carti si sunt toate absolut splendide. Eu vreau sa citesc urmatoarele volume din seria Witcher (am citit primele doua), urmatorul volum din The Stormlight Archive de Sanderson (dar trebuie sa apara), al saselea roman din ASOIAF (sper sa apara si el cat de curand),continuarea la seria Demon de Peter V. Brett, o sa cumpar bineinteles si vol. 2 din seria Nemuritor de O.G. Arion si multe alte carti fantasy foarte bune. Astept sa continue editura Litera publicarea seriei Poldark, o alta serie foarte buna.

  3. „Memoriile unei gheişe” este si pe lista mea ❤ Cele de Coelho nu ma mai atrag. Am citit mai de mult "Alchimistul" si nu m-a dat pe spate, probabil pentru ca pur si simplu nu sunt genul meu romanele lui.

Lasă un comentariu