Wishlist!

1. A treia fată de Agatha Christie
2. Mesagerul de Markus Zusak
3. Al doilea război mondial de Antony Bever
4. Clubul clepsidrelor de Lucy Ribchester
5. Lacrima de Lauren Kate
6. Lupul roșu de Liza Marklund
7. O mie de nopți de E.K. Johnston
8. Negru ca abanosul de Salla Simukka
9. Vrăjitoarea din Portobello de Paul Coelho
10. Toată lumina pe care nu putem vedea de Anthony Doerr

Wishlist-ul vostru?

P.S. Luni vom afla câștigătorii celor două concursuri : cel lunar și cel de pe FB.

3 gânduri despre „Wishlist!

  1. Si eu vreau „Mesagerul” ❤ Mi-a placut atat de mult "Hotul de carti" incat imi doresc sa mai citesc si alte carti scrise de acest autor 🙂 Cat despre Wishlist-ul meu =)) mai bine nu intram in amanunte =)) Imi doresc peste 100 de carti, asa ca n-are rost sa le insir pe toate aici =)) Cel mai mult si cel mai mult, totusi, imi doresc primele doua volume din seria "Dispozitive infernale", in format fizic, pentru ca o am pe a treia si vreau sa ma apuc mai repede de serie (si totodata sa o si am pe toata, ca sa arate frumos in biblioteca :333 sunt abosul superbe copertile :3 Sunt super super curioasa sa vad cum e stilul Cassandrei Clare. Apoi, imi doresc tare tare mult „Inainte sa te cunosc” si „Ultima scrisoare de dragoste” de Jojo Moyes si orice carte scrisa de un autor roman contemporan :> si multe multe altele ^^

Lasă un răspuns

