Vechea mea viață mi se părea ca un vis – un vis în cea mai mare parte plăcut, lipsit de evenimente. Acum mă trezisem și îmi dădeam seama cine și ce eram, cu bune și cu rele. Nu exista nicio cale de a închide ochii și a aluneca înapoi în acel vis plăcut al normalului. Acesta era normalul meu acum.

Chloe acceptă în sfârșit adevărata sa natură: o necromantă puternică, modificată genetic pentru a dispune de puteri la care majoritatea nu pot visa. Aparent, toți adolescenții din Sanatoriul Lyle sunt de fapt experimentele Grupului Edison, fiind ”predați” de către părinții lor în speranța refacerii lor în copii normali, adaptați la societate. Din păcate, acest lucru este cât se poate de departe de adevăr.

Primii subiecți ai experimentului Genesis, dr. Todd Banks și familia sa, au înnebunit și s-au ucis efectiv între ei. Însă atunci când Chloe află că ea și grupul său s-au refugiat tocmai în fosta casă a familiei Banks, lucrurile încep să ia o întorsătură oribilă.

Călită de fuga de la sanatoriu, traiul pe drumuri alături de alți tineri la fel de speriați și confuzi ca ea și de pericolul constant de a fi prinși, Chloe învață să își folosească puterile pentru a supraviețui, înfruntându-se cu dușmani din ce în ce mai mulți și din ce în ce mai puternici. Oare o să aibă parte de finalul fericit mult așteptat?

rafuiala-fortele-raului-absolut-vol-3---editie-de-buzunar_1_fullsize.jpg

Din păcate, fiind ultimul volum din Forțele răului absolut, nu am putut scrie o recenzie lungă sau detaliată despre Răfuiala. Ar fi însemnat să vă dezvălui mai mult decât ar fi trebuit și să stric farmecul poveștii. Tocmai secretele care se dezvăluie încetul cu încetul fac din poveste ceea ce este și mă tem că, dacă vreți răspunsuri, o să trebuiască să le găsiți singuri, în carte.

Răfuiala introduce anumite elemente noi în peisaj, precum un cuplu de vârcolaci malițioși, dar rămâne pe traseul primelor două volume, Invocarea și Revelația. Deși împreună volumele ajung pe la aproape 1000 de pagini, nu a fost greu de parcurs. Forțele răului absolut este o serie digerabilă și interesantă, de citit oriunde și oricând, fără să dea bătăi de cap dar invitând cititorul să întoarcă pagina.

Aș mai citi în curând o serie de genul? Mă tem că nu, deoarece personal prefer cărți cu mesaje mai complexe. Aș recomanda-o în schimb mai ales fanilor fantasy, care o să o adore, dar și celor care apreciază suspansul.

Forțele răului absolut a fost o serie bună, care mi-a depășit așteptările. Voi ce credeți?

