Recomand : cărți !

13680683_1829838550581359_259967602504622935_n
Recomand din ce am citit.

De la Haruki Murakami:
– Pădurea norvegiană
– După cutremur
– Iubita mea, Sputnik

De la Hiromi Kawakami:
– Prăvălia de mărunțisuri a domnului Nakano

De la Yasunari Kawabata:
– Frumoasele adormite
– Dansatoarea din Izu
– Maestrul de go

De la Shichiro Fukuzawa :
– Balada de la Narayama

De la Kiyoko Murata :
– Ceaunul

De la Takashi Hiraide:
– Pisica musafir

De la Kazuo Ishiguro:
– Să nu mă părăsești

De la Koji Suzuki:
– Ring

De la Kenko:
– A cup of sake beneath the cherry trees

Special – O istorie a Japoniei de Kenneth G. Henshall
– Ghid turistic – Japonia (varianta de la Adevărul )
– Istoria literaturii japoneze, 2 volume de Suichi Kato

Cărți scrise de autori străini dar care au acțiunea plasată în Japonia :
– Memoriile unei gheișe de Arthur Golden
– Tokyo de Mo Hayder
– Floare de noapte, floare de bar de Lea Jacbson
– Uimire și cutremur de Amelie Nothomb
– Gheișele de Liza Dalby

Recomandările voastre ?

12 gânduri despre „Recomand : cărți !

  1. :(( Nu am citit niciuna dintre ele :(((( Și… Iar mi-a crescut Wishlist-ul…
    Am citit doar „În noapte” de Murakami (căreia i-am dat 2 steluțe pe Goodreads, pentru că mi s-a părut pur și simplu… Incompletă) și „La sud de graniță, la vest de soare” tot de el (căreia i-am dat 3 stele, pentru că, similar, mi s-a părut că îi lipsea ceva). Ideea e că până acum nu l-am putut „pricepe” foarte bine pe Murakami. De-asta îmi și doresc să continui să-l citesc. Simt că e un autor bun și, totuși, pe mine, misterul în care își învăluie operele mă derutează. De-abia aștept să încep să citesc „Pădurea norvegiană”. Sunt extrem de curioasă cum va fi și chiar am ceva așteptări de la ea.
    Aah, gândindu-mă dacă am mai citit cumva și altă carte scrisă de un autor japonez, am realizat că tocmai am terminat un volum de non-ficțiune a cărui autor este pe jumătate japonez :)) E vorba de cartea de educație financiară a lui Robert T. Kiyosaki, „Tată bogat, tată sărac”. O carte extrem de folositoare de altfel, pentru cei interesați.
    Despre Japonia am citit „Hiroshima” lui John Hersey, o carte extrem de impresionantă, care vorbește despre dezastrul cauzat de bomba atomică și experiențele câtorva supraviețuitori și care m-a făcut chiar să plâng.
    Și… Cam asta e tot :))

  2. Audrey, numai carti minunate! N-am citit nimic de Murakami pana acum, m-am apucat de Kafka pe malul marii, dar nu stiu cand o sa am timp s-o si termin. Pare draguta pana acum si sper s-o inteleg.
    De Kawabata am citit doar Frumoasele adormite si, sincer, nu mai tin minte daca ti-a placut sau nu. Acum citesc Maestrul de go si sper sa-mi placa. Frumoasele adormite mi-a lasat un gust amar.
    De aici am mai citit doar Memoriile unei gheise de Arthur Golden si mi-a placut enooorm! Vazusem filmul de vreo trei ori pana am gasit cartea si a meritat fiecare litera. O capodopera. :))
    Gheisele imi face cu ochiul.

    1. 😀 Am citit Frumoasele adormite si mi-a placut. Memoriile unei gheise, superba cartea la fel si filmul, printre ecranizarile mele favorite. 🙂 Polirom si Humanitas scot niste carti asiatice grozave! Nu fac fata! Gheisele cred ca e la reducere.

  3. Și ceva mai clasic: Soseki Natsume – Eu, motanul, Ryunosuke Akutagawa – Rashomon, Murasaki Shikibu – Genji, Sei Shonagon – Însemnări de căpătâi.

Lasă un răspuns

