Ce aș vrea să văd : filme.

13680683_1829838550581359_259967602504622935_n

Recomandări?

6 gânduri despre „Ce aș vrea să văd : filme.

  1. N-am vazut nici unul de aici, dar nici macar nu stiam ca se face film dupa Death Note in 2016. 😮 Animatiile imi fac cu ochiul, mai ales a doua. Un fel dee… Degetica. 🙂

      1. Am observat. :)) L-am cautat si pe cel cu calatoarea in timp si arata foarte misto. :)) L-am pus pe lista. Sa vezi cum se mareste watchlist-ul in fiecare zi.

  2. Oh, și eu vreau să îl văd! Plus că am văzut în Cărtureşti o carte cu acest film. Nu era manga, dar era mare și tare frumos ilustrată.

    1. Da, am vazut si eu ca era in Carturesti, dar la ce pret avea….merita pentru munca depusa. 😀 Mereu cand mergeam la Carturesti ma duceam pe la coltul cu manga si ma holbam la ele, ca poate asa pica niste bani din cer ca sa mi le iau. :))))

Lasă un răspuns

