Recenzie : Lupii trecutului. Sofia de Natașa Alina Culea

13659086_1818261441739070_1424681927508844065_n

Această carte este foarte frumoasă. Este prima carte pe care o citesc scrisă de Natașa Alina Culea și a fost superbă.
Viața lui Fabian se va schimba când o va întâlni pe Sofia, o femeie frumoasă și deșteaptă, ce îl surprinde la o nuntă. După acea nuntă totul se schimbă. Oricum căsătoria lui e pe ducă, dar nu avea de gând să divorțeze dar se pare că are un motiv acum.
Dar Sofia nu vrea să fie motivul divorțului. Fabian și Sofia se întâlnesc în secret. Este așa de frumoasă povestea lor de dragoste. Mă topeam ca înghețata la momentele lor. Pățesc asta când citesc genul ăsta de carte.
Unul dintre personajele mele favorite e Carol, m-a făcut să râd în hohote la anumite faze. Mă bucur că Sofia îl are alături de ea pe Carol, nu ai cum să te plictisești de el.
Sofia și Fabian fac un cuplu minunat, la un moment dat află și Carina de toată situația, ea încearcă să o intimideze pe Sofia dar ea este cea care este uimită de felul Sofiei de a răspunde.
Cei doi petrec momente foarte frumoase împreună, îi ador. Sofia are un trecut dureros, foarte dureros și va afla și Fabian de acest trecut și ce o macină pe Sofia. M-a durut sufletul și mai mult când mă gândesc că asta se întâmplă multor copii.
O carte care m-a emoționat. Sincer nu mă așteptam la un asemenea sfârșit. O carte minunată pe care o recomand tuturor. Mulțumesc autoarei pentru carte, a fost minunată.
Ați citit această carte ? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura Librex Publishing.

Sofia.-Lupii-Trecutului-de-Natasa-Alina-Culea

„ Fata râde hohotitor și aleargă către marea învolburată, neagră precum catranul și la fel de fierbinte. Rapsodia mării, recviemul rațiunii mele… ”

„ În acele nopți, Fabian este mai departe de ea ca oricând. Nopți cu lună plină și lupi hămesiți. Nopți de dor. ”

„ Față de Sofia poți simți doar iubire sau doar ură, fără jumătăți de măsură. Două alternative, atât. ”

„ Ce priveliște încântătoare pentru ochii mei uimiți! Au trecut atâtea secole pentru ca bijuteria să ajungă la gâtul unei prințese adevărate.”

„ Buzele îi tremură răsfrânte și lacrimile îi inundă obrajii pământii. Altă Sofia. Ce nume să îi dau copilei îngrozite, dependente azi de iubirea mea. ”

8 gânduri despre „Recenzie : Lupii trecutului. Sofia de Natașa Alina Culea

  1. Offf, ce mult imi doresc sa ii citesc cartile Natasei. Daca as putea le-as lua pe toate deodata. Stiu ca scrie minunat.
    Ma bucur ca ti-a placut 🙂

Lasă un răspuns

