Bookhaul iunie-iulie

Ce repede a trecut luna iulie!

Vara asta mi-a adus câteva cărți în plus, fie primite cadou, fie cumpărate. Luna iunie a fost, pentru mine, luna cărților în limba engleză, pentru ca echilibrul să fie restabilit luna asta. Mă întreb ce surprize îmi va aduce luna august.

20160729_181536

Cumpărate:

All the Bright Places, de Jennifer Niven

Stoner, de John Williams

Eseu despre luciditate și Omul duplicat, de Jose Saramago

La capătul lumii și în țara aspră a minunilor, de Haruki Murakami

The Voyage Out, de Virginia Woolf

To-morrow, de Joseph Conrad

A Hippo Banquet, de Mary Kingsley

20160724_193735

To-morrow și A Hippo Banquet fac parte din colecța Penguin Little Black Classics, care cuprinde povestirile, nuvelele sau eseurile unor autori esențiali, precum Austen și Balzac. Fiind foarte scurte, sunt ideale pentru navetiști și călători: poți termina o carte de genul în două-trei ore.

Primite:

Pe strada Dublin, de Samantha Young

The Great Composers, de Wendy Thompson

20160729_184238.jpg

Am primit The Great Composers drept cadou de Ziua Internațională a Copilului, și îmi place la nebunie să o răsfoiesc și să citesc despre diferiți compozitori. Până acum am citit despre Schubert, Schumann, Donizetti, Rossini, Verdi, Bizet, Ceaikovski și Vivaldi. E ceva diferit față de ce citesc de regulă, dar primesc această schimbare cu brațele deschise!

Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat?

5 gânduri despre „Bookhaul iunie-iulie

  1. Spor la citit! Cartile suna extrem de bine. Am citit si eu All the bright places si o recomand, mi-a placut foarte mult. Eu am facut rost de curand de Hendrik de Mol si Planeta de Aur de K.J. Mecklenfeld ^.^

  2. Am citit All the Bright Places pe la începutul lui iunie și e într-adevăr o carte uimitoare. Nu am auzit de cărțile astea, dar o să le caut cu siguranță online. Mi-au captat atenția!

  3. Pe strada Dublin o vreau si eu. Sunt 3 carti in serie 🙂 . Saptamana aceasta mi-am cumparatcartea Elsa de Florina Sanda CCojocaru, o carte minunata, care te macina.
    Lectura placuta 🙂

Lasă un răspuns

