Discuție, planuri, concurs , idei. #3

Ce mai faceți? Ce mai citiți? Ce mai vizionați?

Voi anunța câștigătorii în acest weekend.

În luna august vom avea săptămâna japoneză. Va include recenzii de cărți/filme/anime-uri, propuneri și recomandări, muzică, mitologie etc. Ce recomandări aveți?

Am un mic anunț: blogul este sponsorizat de editura Quantum Publishers !!! Mă bucur așa de mult! Au cărți minunate!

Concursul următor va fi unul de fidelitate.

12 gânduri despre „Discuție, planuri, concurs , idei. #3

  1. Ma bucur asa mult pentru tine ca ai o sponsorizare asa frumoasa!
    Saptamana cu japoneaza este o idee foarte buna, de abia astept sa vad ce-o sa postati despre anime-uri. 😀 Am pofta sa incep sa ma uit din nou la Naruto.
    Ar fi frumos, cred, daca cei dintre voi care se uita la amv-uri, sa ne prezinte amv-urile lor preferate. :))
    De abia astept sa vad ce-o sa fie!

      1. :))) Gen „- Ce ai facut in vacanta?
        – Pai am vazut toate filmele, serialele si anime-urile existente. O vacanta plina incat ca nu am stiut ce e ala somn. Somnul este pentru slabi. ”

  2. Super! Nu am citit nicio carte de la aceasta editura, dar chiar mi-ar placea s-o fac 🙂 De-abia astept sa vad propunerile din saptamana japoneza :> Eu in ultima vreme n-am citit asa de mult… Nu e neaparat vorba de un reading slump; pur si simplu nu prea am avut timp pentru ca am tot iesit etc. Daaaar am avut timp sa mai scriu cate ceva, ceea ce ma bucura… Ma gandesc serios sa public… Adica mi-ar placea enorm, dar sunt inca la inceput. In trecut, am avut multe tentative de a scrie un roman, dar am renuntat cam la toate dupa cateva capitole… Acum, daca citesc ce scriam in urma cu 4 ani nu-mi mai place nimic =)) Nici ideile, nici stilul… Poate sunt prea critica cu mine insami si super perfectionista, dar cred ca asta ma va ajuta sa imi duc planul la bun sfarsit. Sa fiu AUTOARE ar fi ceva absolut minunat, asa ca acord acestei pasiuni o buna parte din zi :> !

  3. Felicitari pentru sponsor 🙂
    Eu am recitit Mandrie si prejudecata si am terminat cartea Ma pierd in tine de J. Wilder.
    Eu ma bucur in continuare de concediu asa ca stau prost la capitolul lectura, film, prieteni online .
    Iti recomand comedia Central Inteligence cu Dwaine Jhonson. E super comedia 🙂

  4. Felicitări pentru sponsorizare! Abia aștept săptămâna japoneză. Aș dori să citesc o astfel de carte(eram atrasă de filmele/serialele acestea când eram mai mică), dar nu știu cu care să încep. Sunt sigură de faptul că voi ține cont de recomandările tale. 🙂
    ~Canary

Lasă un răspuns

