Recenzie : Cartea viitorului de Cecelia Ahern

13606583_484475848429020_8674894147336055074_n
Tamara Goodwin a avut tot ce și-a dorit până când tatăl ei s-a sinucis. Tatăl ei a avut datorii și a decis că asta trebuie să facă. Nu a avut o altă opțiune, pe la sfârșit am înțeles de ce era singura opțiune.
Tamara și mama ei se duc la niște rude de la țară. O mare schimbare pentru Tamara.
Acel loc o va schimba. Tamara vrea să se întoarcă la Dublin, la prietenele ei. Nu îi place acest loc plictisitor, dar asta se va schimba.
Își găsește și prieteni. Anumite secrete vor fi dezvăluite. Mătușa ei e o ciudată, mă așteptam la ceva de genul din partea ei, mai ales la final.
15821747
O bibliotecă ambulantă vine. Un jurnal îi va arăta viitorul. Mătușa ei începe să pară suspectă. Mama ei este într-o stare de amorțeală, stă mereu în camera ei, doarme mult. Un mic spoiler e de vină mătușa Tamarei. Tamara se satură de situația asta. Are parte de ajutor. Secretele ies la iveală. Un eveniment nefericit care a schimbat viețile tuturor își face simțită prezența și acum, după atâta timp. O persoană din trecut se întoarce.
Sora Ignatius o ajută pe Tamara. De sora Ignatius mi-a plăcut cel mai mult. Aproape toată lumea îi ascunde ceva. Nimic nu e ceea ce pare.
Iar ceea ce descoperă o uluiește.
Recomand această carte tuturor!
Ați citit această carte ? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura ALLFA.

226946_2033407358474_1342880236_4013734_241156_n_large
„ Exprimă-ți speranța că totul va fi bine, dar nu lăsa optimismul să fie interpretat drept lipsă de empatie sau incapacitate de a face față realității. ”

„ M-am îndepărtat de casă, m-am îndepărtat de castel și am luat-o pe o potecă îngustă. Drumul era umbrit de stejari înalți de treizeci de metri, frasini și tise. Mirosea plăcut. ”

„ O, Doamne! Tremuram, genunchii nu mă mai ascultau. Am vrut să mă sprijin de perete, dar nu era nimic de care să mă țin, în afara fotografiilor cu mine însămi. În cădere, le-am tras în jos. Nu am leșinat, dar nu mai suportam. Voiam să ies. ”

„ Deși tot planul era să o ajut pe mama să fie iarăși ea însăși, am trecut pe la ea sperând că nu își va fi venit în fire. ”

„ N-aveam nimic de făcut cu viața mea. Cel puțin așa credeam. Voi începe să-mi depăn povestea de la momentul în care am ajuns aici. ”

6 gânduri despre „Recenzie : Cartea viitorului de Cecelia Ahern

Lasă un răspuns

