Discuție, planuri, concurs, idei. #2

Peste câteva zile voi posta concursul promis.

Ce mai citiți?

Am multe planuri pentru blog. De exemplu Săptămâna asiatică, britanică, franceză, americană etc . Da știu, seamănă cu oferta de la Lidl. :))

O să urmeze și un concurs pe o pagină de care mă ocup.

8 gânduri despre „Discuție, planuri, concurs, idei. #2

  1. Heeei 🙂 Eu citesc momentan „Născută din fum și os” și mi se pare super interesantă și diferită. Mă uimește imaginația autoarei care pur și simplu pare că nu are limite. Înainte de cartea asta, am citit „Cascada Șoaptelor” care mi-a plăcut enoooooorm. Ți-o recomand fără dar și poate! A fost, ce-i drept, puțin cam greu să trec peste ea și să mă apuc de altceva :)) De-abia aștept să apară și următoarele volume ❤

    Să știi că sună interesantă treaba cu săptămâna de o anumită naționalitate :)) Bănuiesc că vei avea postări despre romane a unor autori din respectiva țară, nu?

      1. Suuuuper! De-abia aștept. Dacă e vorba de vreo țară care îmi e cât de cât cunoscută o să vin și eu cu sugestii 😀

      2. Desigur. Deja aștept.:D
        Păi în august cred că încep cu colegele mele acest proiect. Iar prima țară va fi Japonia. :3

      3. Deja știu că va fi menționat și Murakami :)) Poate reușesc până atunci să citesc și „Pădurea norvegiană” ❤

      4. Exact cu el vom începe. :))
        Așa poate toată lumea va veni cu sugestii, asta ar fi unul dintre obiectivele acestui proiect. 😀

      5. Eu nu pot spune că sunt expertă la capitolul cultură japoneză, adică… Nici la capitolul scriitori japonezi nu stau prea bine… În afară de Murakami nu știu dacă am mai citit vreo carte scrisă de un autor japonez, dar… Ce mă atrage din cultura lor sunt gheișele, despre care am aflat din filmul Memoriile unei gheișe, pe care l-am văzut acum câțiva ani buni. Știu că există și carte dar, din păcate, încă nu am apucat s-o citesc 😦

      6. Uite așa iți dăm idei în materie de cărți, filme, anime-uri, muzică. 😀
        Memoriile unei gheișe :3 am adorat cartea, filmul la fel!
        Îți recomand După cutremur de Haruki Murakami, Iubita mea, Sputnik tot scrisă de Haruki Murakami, scriitoarea Hiromi Kawakami, Yukio Mishima, Yasunari Kawabata. Plus că există autori non-niponi care au cărți minunate despre Japonia sau acțiunea acelor cărți se petrece în Japonia.

Lasă un răspuns

