Nou în bibliotecă – Iunie.

Luna iunie a fost minunată! De ce? În primul rând blogul este sponsorizat de Libris.
În al doilea rând am început să scriu pe blogul Despre cărți și filme.

A fost o lună plină de surprize.

Deci să revin la ideea postului :

13600245_483204568556148_7619210258108021593_n
Tot ziceam că nu o să mai cumpăr atâtea cărți, că mai pun bani deoparte…mda biblioteca a zis altceva…vrea prietene noi.
Cumpărate :
– cărțile de Agatha Christie ( erau 10 lei fiecare, în Auchan )
– Eat, Pray, Love de Elizabeth Gilbert și Foc în pavilionul de ceai de Ellis Avery
* Miss Peregrine ( cadou de 1 Iunie )
– o carte de colorat
13615160_483204558556149_5192692185663522138_n

Câștigate :
– Daneza de David Ebershoff ( The power of words )
– Banda celor șase ciori de Leigh Bardugo ( Young Fiction Connection )
13592179_483204548556150_5120924506120149875_n

Primite de la sponsori :
Târgul Cărții – Îngeri căzuți de Susan Ee și O regină pe eșafod de Hilary Mantel
Libris – Omul din castelul înalt de Philip K. Dick

Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat?

12 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Iunie.

  1. Daneza este și în wishlist-ul meu, sper să pun mâna pe ea cât mai curând. Cele de la editura Trei mă atrag, dar am o problemă: nu-mi place să termin o carte dintr-o serie și să n-am posibilitatea să citesc volumul următor. Poate când vor fi traduse în întregime, o să mă gândesc și la ele. :))

  2. Lectură plăcută și ție!!! Oh, Agatha Christie ❤ Am și eu niște cărți de la ea, dar încă nu le-am găsit timp. Daneza o voiam de mult, dar am alte planuri momentan. Lectură plăcută, încă o dată, și o vară minunată!!! 😀

  3. Hei, bine te-am descoperit 🙂
    Mi-am luat și eu câteva cărți în luna iunie. Cred că le-ai văzut deja.
    Luna asta mi-am mai cumpărat câteva de Agatha Christie și nu numai. La fel zic de foarte multe ori să nu-mi mai iau cărți pentru că s-au adunat o grămadă, trebuiesc citite, dar nu mă țin de cuvânt și mă las păgubașă :))

    Din lista de cărți ale acestui post eu am citit ”Mănâncă, roagă-te, iubește”. Mi-a plăcut mult subiectul cărții. Am mai citit „Cadavrul din bibliotecă” și am și eu acea cartea de colorat. Cel mai tare ce m-a atras la această carte a fost bufnița de pe copertă, ador bufnițele și prin urmare, era de neconceput să nu o am în bibliotecă 🙂
    Spor la citit și desenat!

  4. Lectura placuta 🙂
    Mananca, roaga-te, iubeste o am si eu dar nu am apucat sa o citesc desi am inteles ca este foarte buna. Banda celor 6 ciori mi-o doresc 😉

Lasă un răspuns

