Discuție, planuri, concurs, idei. #1

Ce mai faceți? Ce mai citiți? Eu citesc Omul din castelul înalt și în sfârșit am luat vacanță! 😀
Ce planuri aveți pentru vacanța asta? Ce o să citiți? Ce o să vizionați?

Cele două concursuri valabile :

https://thesagittariusbooksblog.wordpress.com/2016/06/01/concurs-lunar/

8 gânduri despre „Discuție, planuri, concurs, idei. #1

  1. Planuri am multe, sper sa fie realizabile.
    Vreau sa citesc Gabaldon: Calatoarea, Talismanul; si Anna Todd- Dupa ce ne-am îndrăgostit. Apoi mai vedem!
    Vacanta placuta!

  2. Vreau sa ma relaxez si sa-mi revin dupa o perioada destul de.. proasta. Am de gand sa citesc cam orice, dar cea mai importanta de pe lista e Outlander, de Diana Gabaldon.
    Vacanta placuta! 🙂

  3. eu acum citesc „In asteptarea zorilor. Un crestinism pentru maine” de Jean Delumeau dar merge cam greu. Fiind o lectura mai grea imi trebuie chef si linsite 😉
    Vacanta placuta 🙂
    Eu mai am pana la concediu .

Lasă un răspuns

