Opposites book tag!

Am preluat această leapșă de pe blogul https://jessiebooksworld.wordpress.com

largegfjy

1. Prima carte din colecția ta și cea pe care ai cumpărat-o cel mai recent!
Cred că era Peter Pan sau ceva cu zâne și Miss Peregrine. 😀

2. O carte ieftină și o carte scumpă!
Fata modificată era 5 lei iar Tronul de cleștar era vreo 45 de lei.

3. O carte cu protagonist masculin și una cu protagonist feminin!
Cartea cu protagonist masculin : Mâna stângă a lui Dumnezeu de Paul Hoffman
Cartea cu protagonist feminin : Tronul de cleștar de Sarah J. Maas

4. O carte pe care ai citit-o repede și o carte pe care ai citit-o greu!
Ceaunul de Kiyoko Murata și Wuthering Heights…a durat două luni să o termin…

5. O copertă frumoasă și o copertă urâtă!
Toate coperțile sunt frumoase în felul lor.
O copertă pe care o ador :
Untitled

Urăsc coperțile de la manualele școlare. :)))

6. O carte națională și o carte internațională!
Ultimul avanpost de Lavinia Călina și Regatul Umbrelor de Leigh Bardugo

7. O carte subțire și o carte groasă!
Ceaunul de Kiyoko Murata și 22.11.63 de Stephen King

8. O carte ficțională și una non-ficțională!
Cartea ficțională : Regina adevărată de Erika Johansen
Cartea non-ficțională : Jurnalul Annei Frank

9. O carte foarte (mult prea) romantică și o carte de acțiune!
Cărțile de Lira, Alma.
Jocul lui Ender a fost plină de acțiune.

10. O carte te-a făcut fericită și una care te-a făcut tristă!
Una dintre cărțile care m-au făcut să plâng a fost Lista lui Schindler.
Mă dau în vânt după cumpărături de Sophie Kinsella, m-a făcut să râd în hohote.

Dau acest tag tuturor! 😀
Deja aștept răspunsurile voastre.

5 gânduri despre „Opposites book tag!

  1. Pai sa vedem 🙂
    1. Prima carte de care imi aduc aminte cred ca „Povesti nemuritoare” iar ultima cumparata, de fapt sunt doua: „Valul pictat” si seria „Amantii” (Corina Ozon);
    2. O carte ieftina a fost parca una de Sandra Brown vreo 8 lei iar cea mai scumpa „Cele 50 de umbre ale lui Grey” 120 de lei;
    3. Protagonist masculin „Cele 50 de umbre ale lui Grey” iar cea cu protagonist feminin Elizabeth din „Mandrie si prejudecata”;
    4. repede „Rochia aurie” Theo Anghel (aprx. 6 ore) si „Conversatii cu Dumnezeu” Donald Neahle Walsch (vreo 2 luni);
    5. Nu imi aduc aminte sa fii tinut cont sau sa fi observat acest aspect;
    6. „Rochia aurie” Theo Anghel si „Coversatii cu Dumnezeu”;
    7. „Irezistibil” de Jill Shalvis si „Cele 50 de umbre ale lui Grey”;
    8. Pana acum nu am citit nimic gen fantasy asa ca ma abtin 🙂
    9. Cartile Lira, Alma, Sandra Brown, iar de actiune (suspans) „Central Park” Guillaume Musso;
    10. „Mandrie si prejudecata” si „Nopti in Rodanthe” de Nicholas Spark

    Sper ca nu am uitat nimic 🙂

  2. Hello 🙂
    Am preluat și eu leapșa aceasta. Mulțumesc pentru inspirație și pentru că a venit la momentul potrivit(mă cam plictiseam și eram pe punctul de a vedea pentru a 30-a oară Vălul pictat). Sooo…thanks again :).
    P.S. Interesantă alegere pentru cartea cu coperta frumoasă. Am văzut-o și eu în librărie, dar nu știu ce să fac: să o cumpăr,sau să aștept să apară la bilioteca județeană…

Lasă un răspuns

