Concurs lunar!

Am revenit la obiceiul de a face un concurs pe lună.
Deci cartea va fi :
Stephen King - Dolores Clairborne

Cerințe :
1. Să fii follower;
2. Cartea horror favorită;
3. Share;
4. Ce carte de la editura Nemira ai vrea să citești?

Durata concursului : 01.06.-01.07.2016 Later edit :  01.06. – 25.07.2016
Câștigătorul va fi desemnat prin random.org

Succes tuturor! 😀

52 de gânduri despre „Concurs lunar!

  1. 1. Sunt de mult timp 🙂 Urmaresc cu drag blogul mereu 🙂
    2. Din pacate nu prea am citit eu carti horror, desi imi doresc de muuulta vreme (continuarea ideii la punctul 4 =))) – thrillere, politiste, romane fantasy cu vampiri & other horrible creatures, chiar si niste Goosebumps etc. am mai citit, dar chestii horror in adevaratul sens al cuvantului…cam nu…
    3. Share: https://plus.google.com/107656186496481942798/posts/5sxZTx8CJUL
    4. Vreau sa citesc o tona de carti de la Nemira, printre care si toate romanele lui Stephen King (O, Doamne, de cat timp imi doresc sa citesc cartile lui :((((). Anyway, daca as face acum o lista cu romanele aparute la Nemira, pe care mi-as dori sa le citeeeeesc… Cred ca ar iesi un comentariu ilegal de lung, pentru ca ar trebui sa includ Calatoarea, Talismanul si toate volumele ce vor urma sa apara din seria Outlander, seria Urzeala Tronurilor, toate cartile Rodicai Ojog-Brasoveanu, trilogia Furnicile, trilogia Jocurile Foamei etc. etc. etc. *Good job, Nemira ! =)))*

  2. Hmm…Adorgenul horror la filme, dar nu m-am aventurat atât de mult cu el printre cărţi. Mi s-a păut destul de creepy unele momente din „Numele Trandafirului” de Umberto Eco, chiar foarte, dar n-am apucat încă o carte cu adevărat înspăimântătoare.
    De a nemirea chiar vreau să citesc seria „Jocul lui Ender”. Văd că au scos ediţii noi acum. Eu am prima ediţie, dar tot nu ajung la ea :))

    1. Daca as fi stiut ti-o daruiam eu. Am doar varianta in engleza acum, destul de greu de citit. Fiindca am cartea si am citit-o, si in acelasi timp am castigat si concursul Nemira (vroiam carti pentru copii ca donatie, dar pachetul era gata facut) am primit si aceasta carte, continuarea romanului „The Shining”.

  3. Am o carte dublura de la Nemira „Bine ca esti tu destept” de John Farndon, o mai aveam si acasa. Daca ti-o doresti este a ta. Vreau sa ajunga la cineva care o apreciaza.

  4. Cartea horror favorita este Carrie de Stephen King, iar de la editura Nemira imi doresc sa citesc Leaganul respiratiei de Herta Müller.
    Te urmaresc prin e-mail: ikryss88@yahoo.com si prin wordpress.

    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=148220755586344&id=100011952612949

    Ps: Am vazut ca multa lume isi doreste sa citeasca Regina Rosie. Eu am citit-o, beneficiaza chiar de o recenzi pe blogul meu. Mi-a placut mai mult regina alba si acum citesc Doamna apelor din aceeasi serie.

  5. Cartea horror favorita este Reed 1331,foarte bine scrisa.Iti baga frica in oase pe nesimtite.
    De la Nemira as vrea sa citesc Talismanul de Diana Gabaldon,vol. 2-4 din Cantec de gheata si foc,Ziua 21,carti de la Stephen King,Delirium si multe altele.

    sunt abonata cu adresa asta:andreea.alexandra2112@yahoo.com ❤

Lasă un răspuns

