Nou în bibliotecă – Mai

13307219_471449966398275_8556588108893138723_n
Primite : De la DeliaV. am primit Oameni din Dublin.
De la Târgul Cărții am primit Vălul pictat ( vineri va apărea recenzia pe blog)

Cumpărate :
Blestemul din Sarnath ;
Nojoud, divorțată la 10 ani ;
Jane Eyre ;
Oliver Twist;
Mrs. Dalloway .

Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat ?

12 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Mai

      1. O s-o caut la un moment dat, stai fără grijă! 😀 Dacă mi se pune pata pe o carte, fac ce fac și tot o citesc. Chiar dacă o iau și de la biblio.

  1. Lectura placuta 🙂
    Luna aceasta mi-am luat cateva carti: Central Park, Rochia Aurie, Un crestinism pentru maine etc

  2. Lectură plăcută! 🙂 Și eu am Mrs. Dalloway de ceva vreme în bibliotecă, însă nu am apucat încă să o citesc, dar abia aștept pentru că am auzit că Virginia Woolf are un stil desăvârșit de a scrie.

  3. Spor la citit ! Sper sa-ti placa Jane Eyre 🙂 Eu am citit-o acum vreo 4-5 ani si mi-a placut enoooorm *and I guess I kind of watched all the movies/series based on it hehe :>* Si celelalte titluri suna super bine si sunt in mare parte in Wishlist-ul meu 🙂

    1. Mulțumesc. Am citit Jane Eyre acum cativa ani și mi-a plăcut la nebunie. Am vrut să am această varianta.
      Nici bine nu a început sesiunea că și vreau să se termine. :)))

      1. Ah, doamne stiu cum e :(( vin responsabilitatile toate gramada and all I really want to do is… READ =)))))) Bine macar ca exista si carti mai lejere si relaxante care sa ne ajute sa trecem mai usor peste perioadele astea super busy. Tu ce citesti acum ? I’m currently reading „Eu, Earl si sfarsitul ei” de Jesse Andrews si imi place enorm, e atat de amuzanta si realista =)))

      2. Da îmi vine să citesc tot ce mi-am luat la mine dar văd muntele de foi pentru examenul de mâine….
        Acum citesc Vălul pictat, mă chinui la ea de zile….
        Cartea aceea este pe wishlist. 😀

Lasă un răspuns

