amantul-japonez_1_fullsize
Irina Bazili lucrează la un azil de bătrâni, unul mai special din câte se pare.
Alma e la o vârstă venerabilă și decide că e mai bine să se ducă la un azil.
Seth este nepotul Almei, care se va îndrăgosti de Irina.
Irina va avea grijă de Alma, o va ajuta mult, se îndrăgesc rapid.
Totul bine și frumos. Dar lipșeste ceva… motivul titlului.
Citind cartea am aflat povestea Almei, a lui Ichimei, cum se vedeau pe furiș, copilăria lor, viețile alături de Nathaniel, care nu zicea nimic împotriva lor, despre secretul lui.
Ne întoarcem și în prezent alături de Irina și Seth, dar și Alma e prezentă.
O carte care îmbină trecutul cu prezentul. Scrisori, escapade romantice, tragedii, răsturnări de situație, evenimente istorice ce le-au schimbat viețile Almei, lui Ichimei și a lui Nathaniel.
Aproape fiecare personaj are câte un secret.
Seth vrea să fie cu Irina dar aceasta îi ascunde ceva, am aflat mai multe despre ea când i-a spus lui Seth ce ascundea ea, copilăria ei, ce a pățit în copilărie, adevăratul ei nume.
Pe parcursul cărții Alma și Ichimei au parte de momente frumoase dar uneori destinul și regulile își fac simțite prezența.
Alma e obișnuită să îi piardă pe cei dragi. Nathaniel e alături de ea dar și Ichimei. Scrisorile le fac bine.
Seth și Irina petrec și ei momente împreună.
Mai multe nu vreau să dezvălui. Este o carte ce merită citită.
A fost prima carte citită de la această autoare și am fost încântată de ea, mă bucur că am ales această carte.
Mi-a plăcut și o recomand.
Ați citit această carte? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura Humanitas.

Mulțumesc Târgul Cărții pentru carte. ( http://www.targulcartii.ro/ ) Târgul Cărții este locul unde poți găsi cărți ieftine, noi sau vechi. 😀

amantul_japonez_cov

„ Cu toții avem demoni pitiți prin cotloanele întunecate ale sufletului, dar dacă îi scoatem la lumină, demonii se chircesc, slăbesc, tac și în cele din urmă ne lasă în pace. ”

„ – Ceea ce încerc să-ți spun cu asta, Irina, e că nu trebuie să rămâi încleștată în trecut și speriată de viitor. Ai o singură viață, dar dacă o trăiești bine e suficient. ”

„ Femeia asta îi inspira Irinei un fel de teamă, era o necunoscută. I s-a pus un nod în gât, iar Seth, poate emoționat și el, a luat-o de mână. Irina nu și-a retras-o. ”

„ Singura deosebire este că acum suntem ceva mai aproape de moarte. Și ce e rău în asta? Dragostea și prietenia nu îmbătrânesc. ”

„ Dragostea noastră e inevitabilă, Alma. Am știut-o întotdeauna, dar ani în șir m-am revoltat și am încercat să mi te smulg din gând, căci din inimă îmi era cu neputință. Când m-ai părăsit fără să-mi spui de ce nu am înțeles. M-am simțit păcălit. ”

