Nou în bibliotecă – Aprilie

13133386_1788921884673026_13118900648368434_n

Ce am primit:
De la Andreea Dragan am primit : Frumoasele adormite de Yasunari Kawabata și Pescărușul Jonathan Livingstone de Richard Bach. Mulțumesc mult pentru cărți! :*
De la Sergiu Someșan – Justițiarul
De la Târgul Cărții – Studio 69 de Liza Marklund , Mândrie și prejudecată și zombie de Jane Austen și Seth Grahame-Smith și Amantul japonez de Isabel Allende

Ce am cumpărat: În luna aprilie am cumpărat doar două cărți – Grace de Monaco de Jean Cars și Petrecerea de Halloween de Agatha Christie

Ce am câștigat:
Cele patruzeci de legi ale iubirii, Cel care mă așteaptă, Cămașa lui și Diana cu vanilie – Librex
Regina Roșie – Healthy Reading ( pagina de FB a blogului )

Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat? Sau la schimburi?

2 gânduri despre „Nou în bibliotecă – Aprilie

Lasă un răspuns

