Concurs special! #1

Ieri a fost Paștele și cu ocazia asta am să fac un concurs. 😀

Cartea este Pădurea norvegiană de Haruki Murakami.
padurea norvegiana

Cerințe :
1. Să fii follower;
2. Share pe blog, pe FB, oriunde și să lași link;
3. Ce ați primit de Paști?
4. Ce cartea ați vrea să citiți scrisă de Haruki Murakami?
Concursul durează : Editare 02.05-02.06.2016.

Câștigătorul va fi ales prin random. org
Succes tuturor!

95 de gânduri despre „Concurs special! #1

  1. 1. Urmaresc blogul cu acest cont
    2. Share: https://www.facebook.com/typhoon.ciel/posts/950543491726183?pnref=story
    3. De Paste am primit lumina de la Biserica si am vizitat muzeul aerului, care a fost un fel de cadou pentru mine, pentru ca eram acolo ca un copil care tocmai primise bomboane. 🙂
    4. Padurea norvegiana am citit-o deja, dar mi-o doresc in biblioteca, tocmai pentru ca mi-a placut foarte mult. As vrea sa citesc Elefantul a disparut, pare interesanta.
    Multumesc!

  2. Share: https://plus.google.com/107656186496481942798/posts/PjAiRBQ4whh
    De Pasti am primit banuti (pentru carti ofc =)))) :3
    De Murakami eu am citit doar doua carti relativ micute, mai exact „In noapte” si „La sud de granita, la vest de soare”, si cum m-a intrigat stilul autorului as vrea sa incerc orice alta carte de la el, daca se poate chiar putin mai mare, cum sunt „Padurea norvegiana” si „Cronica pasarii-arc”, dar am auzit atatea titluri ale cartilor lui incat, sincer, mi-ar fi extrem de greu sa ma decid, ce carte de-a lui sa iau prima data. Pur si simplu vreau sa citesc Haruki Murakami. Mi se pare diferit si special si vreau sa ii explorez opera in continuare.

  3. 1. Urmăresc blogul.
    2. Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=229919250709249&id=100010735277957
    3. Am primit mai mulți bani pentru achiziții noi în bibliotecă; de-abia aștept. 😀
    4. Cunosc pe cineva care a citit aproape toate cărțile de la Murakami, pur și simplu îl adoră, și m-a făcut să vreau să le citesc și eu pe toate. Chiar dacă nu m-am apucat de nimic până acum, aș vrea să dau gata măcar câteva titluri de la el anul acesta și, desigur, încep cu „Pădure norvegiană” și „La sud de graniță, la vest de soare”.

      1. Oooh! Muulte vreau! 😀 Dar mă voi limita la a-mi completa To read list-ul din care îmi doresc de muult timp Drumul catre libertate. Autobiografia unei refugiate din Coreea de Nord, Eu sunt Malala, Arsă de vie și Sora, de Rosamund Lupton, pe care nu prea le găsesc pe stoc.😭 Mulțumesc și mulțumim pentru concurs!!! 😀

      1. Acum am vazut intrebarea : Ines a sufletului meu – Isabel Allende . De atunci am mai cumparat cateva ( Despre dragoste si umbra, Amantul japonez ) – sunt in perioada Allende, dar si Viata elfilor de Muriel Barbery ( mi-a placut mult Eleganta ariciului ).

  4. De paste am primit multe dulciuri (favoritele mele, sunt dependenta de ele). Mi-ar placea foarte mult sa citesc „Kafka on the shore”, mi-a recomandat-o un prieten.

  5. Eu de Paste am primit zambete – am participat la o strangere de alimente pentru familiile nevoiase, iar bucuria de pe fetele oamenilor a fost cadoul meu.

    Imi doresc sa citesc „Kafka pe malul marii” si „Padurea norvegiana”.

  6. Hello, there 🙂
    1) te urmăresc cu blogul: crippledstories.wordpress.com
    2) share: https://crippledstories.wordpress.com/2016/05/30/concurs-special-1/
    3) de Paste am primit recunoștință veșnică de la părinți(de fapt eu a trebuit să le-o ofer), însă mi-am cumpărat imediat după seriile Don Quijote și Moartea lui Arthur
    4) sincer, nu am apucat să citesc nicio carte scrisă de acest autor, însă am un coleg la facultate care e fan înfocat și care mi-a trezit interesul prin povestirile și preaslăvirile lui constante, așa că asta ar fi prima carte pe care aș citi-o.

Lasă un răspuns

