Ați citit-o ?

coperta1

Recenzia: https://thesagittariusbooksblog.wordpress.com/2014/04/02/recenzia-lui-arachne-iubirile-croitoresei-de-maria-duenas/
Ați citit această carte? Cum vi s-a părut?

6 gânduri despre „Ați citit-o ?

  1. Eu o am, mi-am luat-o la Gaudeamus, că era la un preț așa miiic. Dar faza e că a împrumutat-o șefa mamei mele de ceva vreme și până o văd, dacă se mai întâmplă asta, trebuie să mă resemnez cu alte bunătăți. :))
    Dar mama vrea să se uite la serial, din câte am văzut, e și dat la televizor.

Lasă un răspuns

