Recenzie : Mândrie + Prejudecată + Zombie de Jane Austen și Seth Grahame-Smith

cats

Clasicul se îmbină cu modernul.
Clasicul roman are parte de niște schimbări.
OK…la prima vedere e cam ciudat să îmbini o carte clasică și zombie…dar mi-a plăcut.
Pe lângă baluri, nunți și evenimente sociale am avut parte de lupte cu zombie, ninja.
Lizzy Bennet și surorile ei sunt antrenate de mici să lupte, la fel ca alte personaje ce vor apărea în carte.
Câteva chestiuni sunt diferite, foarte diferite dar mi-au plăcut.
Am avut parte de acțiune.
Unele personaje precum Doamna Bennet nu s-au schimbat…lady Catherine de Bourgh la fel de nesuferită e.
Cuplul Lizzy și Darcy este favoritul meu, sunt așa de puternici împreună dar la început nu se plac deloc.
Deci după părerea mea în această carte s-a păstrat cam 70 % din cartea originală iar în rest  faze cu zombie, ninja, evenimente tragice și morți. Anumite personaje mor deși în varianta originală nu sunt moarte.
Mi-a plăcut cum a decurs totul, într-un fel a fost ca și cum aș fi recitit cartea originală.
Mai multe nu vă pot spune decât dacă aveți de gând să citiți această carte mai întâi să citiți originalul ca să observați schimbările și aici nu mă refer la zombie ci la anumite personaje.
Eu o recomand. Voi ați citit această carte? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura LEDA în colecția Leda Edge.

Am primit această carte de la Târgul Cărții ( http://www.targulcartii.ro/ ). Mulțumesc mult pentru această carte.

Cartea a fost ecranizată :

Ați văzut filmul? Cum vi s-a părut?

8 gânduri despre „Recenzie : Mândrie + Prejudecată + Zombie de Jane Austen și Seth Grahame-Smith

      1. Pai, dacă ai citit mândrie și prejudecata, știi cred ca Elizabeth s-a măritat cu Darcy. Lizzy era o răzgâiată mică ce și-a dat inima primului venit. Darcy are stima lui și concepții diferite asupra vieții, nu s-ar uita niciodată la cineva ca Lizzy. Pff… Mi.e tare frica sa citesc aceasta variantă, apar diferențe prea mari… Totuși voi încerca într-o bună zi. Apropo, mi-a plăcut recenzia! 🙂

  1. Am vazut filmul si mi-a placut. :))) Parodia mie mi-a placut, dar multa lume n-a acceptat ideea ca cineva a parodiat opera lui Jane Austen. Actorul care il joaca pe Darcy e fantastic. Eu am vazut filmul pentru Lily James, ca o cam ador.
    Vreau sa citesc si cartea.

Lasă un răspuns

