Book Snacks Tag

Preiau tag-ul de la Audrey!

1. Care este snack-ul preferat în timp ce citești?

Nu am preferințe! În general eu nu am pretenții la mâncare, dar îmi place să citesc în cafenele și ceainării, unde se servesc biscuiți, prăjituri, sandwich-uri… Îmi plac și gogoșile!

giphy (1).gif

2. Care este snack-ul cel mai puțin preferat atunci când citești?

Mandarinele, piersicile, rodiile, orice are șansa să îmi păteze cartea.

3. Vin sau suc?

Mamă, ce fancy suntem! Ca să fiu sinceră, niciuna. Rareori se nimerește să beau suc și să citesc, iar vin, niciodată!

tumblr_nl657uIidS1uo95ego1_500.gif

4. Cafea sau ceai?

Yummy.

tumblr_n3vkv3OLds1qz9xsto1_500.gif

5. Cremos sau sfărâmicios?

Ce se nimerește.

6. Ai vărsa mai degrabă sos pe e-book reader sau firimituri pe carte?

Nu am e-book reader, deci cred că opțiunea mea e clară. Niciuna.

giphy (2).gif

7. Ce citești atunci când nu ai chef de citit și ce mănânci atunci când nu ai chef să mănanci/nu știi ce să mănanci?

Când nu am chef să citesc, nu citesc. Când nu am chef să mănânc, nu mănânc. Sunt genul care face totul de plăcere. Dispare plăcerea, dispare motivația.

giphy.gif

8. Care este cartea de bucate preferată?

Am încercat odată să îmi fac un sandwich și s-a ars frigiderul.

9. Care este cartea preferată scrisă de un chef?

Am încercat odată să îmi fac o salată și a înghețat apa în pahar.

10. Ești pe o insulă pustie. Ai prefera să ai la tine o carte sau mâncare?

bth.gif

Porque no los dos?

11. Ai intrat vreodată în bucluc pentru că ai citit în timpul mesei?

Măi, îmi place să citesc, dar nici chiar așa…

12. Mai degrabă ai citi, ai mânca sau ambele?

Aș citi și aș mânca, dar de regulă separat.

Mi-a plăcut tag-ul! A fost foarte simpatic. Vă invit și pe voi să vă dați cu părerea! Ce ați citi? Ce ați mânca? Ați mânca și ați citi sau ați citi și ați mânca? 😉

Lasă un răspuns

