12931120_452326678310604_6266560477443149059_n

Mă bucur că a fost tradusă. 😀
De când așteptam să citesc această carte…nu îmi vine să cred că am terminat-o deja. Este o carte alertă, nu o poți lăsa din mână. Atenție vor fi câteva spoilere!
Societatea în care trăiesc June și Day este împărțită în două la fel și America. O societate bolnavă în stare de orice, indiferent de situație.
Mi-a adus aminte de Jocurile Foamei și Divergent. O lume ce ar putea deveni reală.
Să revin la carte.
Day este un infractor căutat deși autoritățile nici măcar nu știu cum arată iar June este o fată talentată în toate privințele.
Cei doi fac parte din lumi diferite până când fratele lui June, Metias este ucis.
Day fusese la spital pentru a „ lua ” medicamente pentru familia lui, nimeni nu știe că e în viață decât John,fratele lui mai mare iar Metias era acolo și este ucis, toată lumea crede că Day este vinovatul. Dar aparențele înșeală.
June este devastată dar nu o arată, acum obiectivul ei e să îl prindă pe Day, o misiune grea dar va reuși ea.
Soarta îi face să se întâlnească dar prima dată June nu știe că acel băiat este Day.
Misiunea are succes cu anumite victime colaterale dar ei…încep să țină unul la altul însă Day este ucigașul fratelui ei dar abia acum încep dezvăluirile despre societatea în care trăiesc, motivele îmbolnăvirilor, accidentele.
June după ce află tot ce a căutat Metias își dă seama că nimic nu e ceea ce pare.
Are niște planuri numai că e periculos să acționeze singură numai o anumită persoană poate să o ajute cu adevărat : Kaede, barmanița, o persoană cunoscută și de Day. Are un planuri bune.
Dar o schimbare a unui eveniment le va strica planurile dar nu se știe niciodată.
Ultimele capitole sunt alerte și pline de suspans. Tragediile apar. June și Day sunt împotriva Republicii, dar nu sunt singuri.
Am să repet din nou această carte este alertă, suspans și acțiune din plin, dezvăluiri ce schimbă vieți.
Merită citită!! O recomand cu mare plăcere!
Mi-a plăcut la nebunie!! 😀
Ați citit această carte? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura Booklet Fiction.

Mulțumesc Booklet Fiction pentru carte. 😀
O puteți comanda de pe Libris, Cărturești.
Au și o pagina de FB – https://www.facebook.com/EdituraBooklet/?fref=ts

12974372_452326668310605_5962840478436165721_n

„ Cu alte cuvinte, autoritățile nu au nici cea mai vagă idee despre cum arăt. Se pare că nu se știe aproape nimic despre mine, cu excepția faptului că sunt tânăr și că nu există niciun corespondent în bazele lor de date atunci când îmi verifică amprentele. ”

„ Copilul de geniu, giuvaierul Republicii, a intrat iar în bucluc. ”

„ O urmăresc cu privirea. Cei rămași în jur stau la o distanță apreciabilă de mine, dornici să evite cine știe ce discuții stânjenitoare. Cobor din nou ochii spre chipul fratelui meu. Spre surprinderea mea, pare aproape liniștit. ”

„ Însă, din când în când, arunc câte o privire, pe furiș, spre Fată sau îi simt ochii pironiți asupra mea. Și atunci, fără să vreau, încep iar să visez la ea. ”

„ Toată furia, frica și anxietatea se concentrează acum în privirea mea fixată asupra cefei băiatului. Trebuie să mă străduiesc să mențin o distanță suficientă între noi, ca să nu își dea seama că îl urmăresc. ”

