To Watch List: Anime

 

 

2 gânduri despre „To Watch List: Anime

  1. Ooo. Am vazut cateva episoade din Gintama si chiar e misto, doar ca e cam lung si eu nu prea mai am chef de lucruri lungi in ultima vreme. :)) Sper sa termin tot ce am inceput in vaanta de vara, ca dupa sigur nu mai am timp sa termin nimic.
    Din Tokyo Ghoul am vazut primul sezon atunci cand a aparut si e super smecher! A fost printre cele mai bune anime-uri din sezon, pe vremea aia chiar vedeam mai multe. :)) E super, are niste personaje… pff, salivezi pe acolo.

    1. Înțeleg. Am primit multe recomandări legate de Gintama și Samurai Champloo de la niște oameni cu gusturi foarte bune. În rest, din ce am mai auzit. Momentan, văd cum mă descurc cu Tokyo Ghoul, pe urmă, mai vedem.

Lasă un răspuns

