Wishlist

2042.jpg

51M3Kl80Z+L._SY344_BO1,204,203,200_.jpg

9780552991957-uk-300.jpg

4 gânduri despre „Wishlist

  1. Le-am citit pe primele doua si de a treia am auzit si vreau s-o citesc. :)) Daca ai nevoie de pareri, stii unde sa cauti. Toate cartile lui Khaled Hosseini (sunt doar trei, din pacate, si-un roman grafic facut dupa Vanatorii de zmeie) sunt genialeeee! Absolut geniale. Am plans de am murit si am inviat de o mie de ori, cu lacrimi de crocodil. Stii cum e sa iti ia o ora sa citesti 20 de pagini pentru ca trebuie sa te opresti din 2 in 2 minute sa-ti sufli nasul si sa-ti stergi lacrimile, ca nu mai vezi de ele? In situatia asta am fost eu la toate cartile lui. 🙂

    1. O să iau în considerare. Problema e că e vreau să citesc Madame Bovary în original și celelalte două cărți în engleză. Asta înseamnă mulți bani și multă concentrare, și eu nu am nici una, nici alta. Am auzit numai lucruri bune despre cărțile lui Hosseini, motiv pentru care vreau să citesc măcar două dintre ele anul ăsta. Vedem cum facem. Cărțile sunt lucruri frumoase și importante, dar sunt scumpe, nene!

      1. Stiu, si eu am aceeasi problema. Faza e ca traducerile cartilor lui Khaled Hosseini sunt foarte bune. Extrem de bune. Editura s-a ingrijit foarte bine de cartile lui si n-am ce sa le reprosez. Faza e ca-s scumpe si-n romana, nici nu vreau sa ma gandesc cat te costa in engleza. 😦 Eu nu stiu franceza, noroc cu asta. Poate gasesti pe la vreo biblioteca o editie mai veche in franceza, eu am gasit vreo doua pana acum cu Madame Bovary si chiar nu voiam sa dau de ele. :)))

Lasă un răspuns

