o-iubeam-top-10_1_fullsize

„ Curajul să-ți privești viața în față, să nu vezi în ea nimic potrivit, nimic mai armonios. Curajul de a face praf totul, de a distruge totul… din egoism? Din pur egoism? Și totuși nu…Atunci ce e? Instinct de supraviețuire? Luciditate? Frică de moarte? ”

„ Dreptul de a greși, o expresie scurtă, un crâmpei de frază, dar cine să ți-l dea? Cine în afară de tine? ”

„ Îmi mușcam obrajii. Păstram pentru mine lucruri înfiorătoare. ”

„ M-am ridicat iar, ca să iau sticla de pe masă. Am ațâț focul, am stins lumina și m-am întors să mă îngrop în tăcere. ”

„ Sunt atâția ani de când te ascult împărțind lumea în două. Cei buni și cei răi, ce care merită stima dumitale și cei care n-au dreptul la ea. ”

„ Nătărăi ce suntem . Îndeajuns de naivi ca să ne închipuim fie și pentru o clipă că suntem stăpâni pe cursul vieții. Cursul vieții noastre ne scapă, dar nu e grav. Nu are mare importanță…
Idealul ar fi să afli la timp.
La timp când? ”

„ Nu m-am simțit niciodată în largul meu în compania lui. Prea distant. Prea tăcut. ”

