Discuție!

Care sunt ecranizările voastre preferate? De ce?
Dar cele care v-au dezamăgit?

7 gânduri despre „Discuție!

  1. E greu de ales….
    Dar, Mândrie si prejudecata ramane preferatul meu. Ecranizarea BBCdin 1995 cu Colin Firth si Jennifer Ehle …de ce? Asta este simplu! Respecta cartea, actorii joaca bine!

  2. Va fi o părere mai nepopulară, însă ecranizarea mea preferată este Mockingjay part I + II; deși mulți se plâng că s-au plictisit, însă mie mi-a plăcut că a respectat cartea și nu s-a concentrat doar pe acțiunea propriu-zisă, ci și pe trăirile personajelor și astfel s-a văzut mult mai bine interpretările actorilor. Dar, cel mai probabil sunt singura care crede așa ceva :))
    Iar ecranizarea care m-a dezamăgit cel ma mult – am spus-o de nenumărate ori și o voi spune până când voi întâlni altă ecranizare care mă va dezamăgi – este Vampire Academy; nu mă așteptam neapărat să respecte cartea 100%, dar mi s-a părut că filmul s-a apropiat mai mult de o parodie; asta este strict părerea mea, știu, de asemenea, că există oameni cărora le-a plăcut Vampire Academy 🙂

  3. Iubeeesc toate ecranizarile care tin de Mandrie si prejudecata si Jane Eyre. :)) Le iubesc!
    Filmul care m-a dezamagit cel mai mult… cred ca filmele Divergent si Insurgent au fost printre cele mai nasoale filme vazute in viata mea.

Lasă un răspuns

