12799451_437682433108362_7243116991572084201_n
Cumpărate:
-cele două volume din trilogia Cartea pierdută a vrăjitoarelor de Deborah Harkness defapt mi le-a cumpărat mama 😀
– Ultimul viking de O.G. Arion :3
– In cold blood de Truman Capote
– The grapes of wrath de John Steinbeck
– Wuthering Heights de Emily Bronte ( mi-a plăcut varianta Penguin )
– Pisica musafir de Takashi Hiraide.

Primite:
– Prăvălia de mărunțișuri a domnului Nakano de Hiromi Kawakami și Casa de la Riverton de Kate Morton primite de la Târgul Cărții
– De la un sondaj al editurii ALL am primit cartea Până și câinii Jon McGregor

Câștigate:
– La un concurs de fidelitate de pe blogul Delicatese literare am câștigat Identitate furată de Mary Higgins Clark
– La un concurs organizat de Books-express am câștigat 5 cărți ( la alegere din lista de lecturi 2016)
* The Pianist de Wladyslaw Szpilman, The courtesan and the samurai de Lesley Downer, Fata din tren de Paula Hawkins, Alb ca zăpada de Salla Simukka și Prințul din negură de Carlos Ruiz Zafon

A fost o lună plină de cărți. 😀

Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat ?

