Wishlist!

bookpic-high-fidelity-40052

arthur-c-clarke---sfarsitul-copilariei-c1

lapte-negru-top-10_1_fullsize

in-noapte-top-10_1_fullsize

12735889_1757395594492322_1718499958_n

4 gânduri despre „Wishlist!

  1. Uu, in sfarsit am si eu ceva dintr-o lista de wishlist a cuiva. :)) Mi-am cumparat Frumoasele adormite, e scurta, dar inca n-am citit-o. Nu stiu, nu ma mai indeamna nimic s-o citesc acum.
    Vreau si eu ceva de Murakami si Lapte negru, iar de cea de la YoungArt n-am mai auzit pana acum, dar la ce carti bune scot ei, probabil e excelenta. :))

Lasă un răspuns

