Recenzie: Ghici cine moare primul de M. J. Arlidge

12729295_435765249966747_1934833048845263034_n

O carte foarte antrenantă, mă omora suspansul, eram la limită mereu.
Helen Grace este genul de personaj feminin care îmi place. Este dură, are un obicei ciudat…
Secția lui Helen dă de un criminal fără suflet ce îi place să vadă lumea suferind.
Acest criminal are un joc macabru, cum spunea un personaj un fel de alabala portocala, adică sunt două victime și unul dintre ei va trăi, dar cu ce scop dacă se va simți rău pentru ce a făcut, cam asta îi dă satisfacție.
Criminalul adică criminala este sadică, asta datorită trecutului ei.
Din nou mă omora suspansul.
Helen și echipa ei au mult de muncă, nu glumă.
Cineva îi trădează.
Suspiciunile și așa zisele crime continuă.
Mă abțin să nu dau spoilere. 😀
Helen și echipa ei au parte de momente critice, victimele la fel.
Cum să trăiești cu gândul ca tu ai scăpat datorită faptului că ai ucis o altă persoană, apropiată sau nu.
Toți cei care au scăpat suferă și au luat-o razna.
Ce mai metodă avea femeia aia sadică de a le transporta pe victime în zone nelocuite.
Mi-a părut rău de victime, nu era vina lor, în plus unele personaje aveau legătură cu Helen. Mi-a frânt inima cazul lui Marie și Anna. 😦
Este o carte plină de acțiune și suspans.
Ar fi super dacă s-ar face un serial după seria Helen Grace.
O să fiți surprinși când veți afla cine este în spatele acestui joc macabru.

Dacă ați citit cartea cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura TREI.

11 gânduri despre „Recenzie: Ghici cine moare primul de M. J. Arlidge

  1. Îmi plac cărțile care te țin în suspans. Suna bine și am inteles ca sunt 2 cărți sau ceva de genul.
    În orice caz. Mulțumim de recenzie. O trec pe lista. Vad eu unde mai găsesc niște loc.

Lasă un răspuns

