12734120_435807519962520_3801955402590996757_n

„ Orașul e gri-perlă. Cerul acoperit și clădirile de piatră împrăștie aceeași eleganță rece, dar înaintea mea, Panteonul sclipește. Domul său masiv și coloanele impresionate se ridică dominând acoperișurile din jur. De fiecare dată când îl văd, mi-e greu să-mi mai dezlipesc ochii. E ca și cum ar fi fost furat din Roma antică sau, cel puțin, de pe Dealul Capitoliului. ”

„ Își trece o mână prin păr și o picătură de apă aterizează pe brațul meu gol. Îmi pierd cuvintele. Din nefericire, stomacul meu vorbește în numele lui. Băiatul face ochii mari la ghiorăit și sunt alarmată cât de mari și de căprui sunt. De parcă ar mai fi avut nevoie de alte arme împotriva speciei feminine. ”

„ Se întoarce spre mine și face ochii mari, a exasperare. Îmi țin respirația. Chiar și când e nervos e frumos. Nici nu încape comparație între el și Toph. ”

„ Înăuntru, suntem izbiți de un haos total. O hoardă de clienți stă la grămadă la tejghea și oriunde mă întorc sunt cărți, cărți și iar cărți. Dar nu e ca într-o librărie din America, unde totul este frumos organizat pe rafturi și pe mese, și la capete de rând. Aici, cărțile se clatină în teancuri nesigure, cad de pe scaune și se împrăștie de pe rafturile încovoiate sub greutatea lor.”

„ Camera e cufundată în tăcere. După un moment, mă rostogolesc înapoi. Încet, încet, îmi întind piciorul, până când talpa mea îi atinge glezna. Trag scurt aer în piept. Și apoi zâmbesc, pentru că știu că acum îmi poate vedea expresia chipului prin întuneric. ”

„ Mi-e dor de Paris, dar nu e ca acasă. E mai mult…mi-e dor de asta. De căldura de la telefon. E posibil ca acasă să fie o persoană și nu un loc? Bridgette obișnuia să fie ceea ce înseamna acasă pentru mine. Poate St. Clair e noua mea casă.”

„ Pentru că am avut dreptate. Pentru noi doi, casa nu e un loc. Este o persoană. Și suntem în sfârșit acasă. ”

