Discuție.

Ce mai faceți? Ce mai citiți? Ce mai vizionați?

Top 5 cărți polițiste ? Top 5 cărți fantasy ?
Top 5 cărți romance ? Top 5 cărți horror ?
Top 5 cărți non-fiction?

12 gânduri despre „Discuție.

  1. Nu pot sa fac un top. Acum citesc Conversatii cu Dumnezeu de Neahl Walsh. Sunt la primul volum.
    Citesc in functie de stare. Daca am inceput o carte o termin. Dar citesc si carti romantice, politiste etc

  2. Nu am am sa asa fac niciun top 5 ca nu ma simt în stare, dar eu fac bine. Mai citesc și eu ce pot când pot. Abia am terminat Daneza de David ebershoff care mi s-a părut geniala. Ti-o recomand. Tu ce mai faci ? Ce mai citești ?

      1. Nu. Nu am avut atata curaj 🙂 Dar sper sa ma uit, poate maine seara. In orice caz, acum ca am citit cartea nu mai am nicio problema sa ma uit la film. Daca nu o citeam da, dar asa nu. De obicei nu imi place sa ma uit la film inainte sa citesc cartea.

Lasă un răspuns

