Probabil sună tipic, dar sunt sigură că, dacă aș fi un pokemon, aș fi Pikachu! Vă întrebați de ce? Pentru că sunt plină de energie și îmi place să curentez pe toată lumea cu electricitatea mea! Okay, poate că asta sună cam aiurea, oamenii normali și sănătoși la cap nu se prezintă cu amenințări de genul, „Fraiere, te curentez!” Ia să încep din nou…

Acum câteva săptămâni, o prietenă m-a comparat cu un vampir energetic: acei oameni care se hrănesc cu energia acumulată alături de alți oameni. În alte cuvinte, acțiunea, comunicarea, elanul și tumultul uman mă entuziasmează și mă inspiră. Activitatea este starea mea ideală, iar prezența oamenilor inteligenți și originali mă motivează și mă ajută să vin cu idei din ce în ce mai îndrăznețe (sau ciudate, pentru hateri).

În engleză, m-aș identifica, pur și simplu, ca people person, un om care iubește compania celorlalți. Dar ar fi prea simplist să afirm că numai oamenii îmi dau energie.

Mă inspiră muzica. Mă entuziasmează ceaiul. Mă motivează natura, în special munții. Mă sensibilizează tragediile grecești și shakespiriene. Mă tentează dulciurile, mai ales brioșele cupcakes, frumos ornamentate cu marțipan sau frosting. Mă motivează cafeaua. Mă amuză anime-urile precum „Ouran High School Host Club” și „One Punch Man”. Mă seduc romanele lungi, cu acțiune vastă și personaje monumentale. Mă înduioșează romanele scurte și cu final trist, personaje plăpânde și descrieri speriate, de citit în fugă.

Multe lucruri mă fac fericită. Oamenii reprezintă numai unul dintre ele.

Sunt un Pikachu și vreau să vă electrizez cu energia mea! Pika pika!

