1280x720-QjI

Descriere : „ Doua fete americane se intalnesc in vacanta cu un student la antrolopogie destul de misterios , dar dragut si calatoresc pana la Ierusalim . Petrecerea se termina brusc , atunci cand cei trei prieteni sunt prinsi intr-o apocalipsa biblica . Sunt prinsi intre zidurile vechi ale orasului sfant si incearca sa gaseasca o modalitate prin care sa scape de furia iadului ce se dezlantuie asupra lor. ”

Părerea mea : Ok. Mă așteptam să fiu speriată, m-am speriat de câteva ori, m-a ținut în suspans acest film. Mi-a plăcut!
Ierusalim, vacanță , distracție și momente ciudate….
La începutul filmului vi se dă un video interesant, acesta este un indiciu pentru a afla cam ce se va întâmpla in film.
Totul părea să fie bine. Destinația celor două prietene s-a schimbat, în loc să se ducă la Tel Aviv ele se vor duce la Ierusalim.
Totul pare ok până când un video este văzut și legendele sunt adevărate, locuitorii ascund ceva față de turiști…
Totul o i-a razna pe la jumătatea filmului. Nu glumesc când spun asta.
Cele două prietene Sarah și Rachel au parte de aventura vieții lor la propriu. Kevin e cel care le dă ideea să meargă acolo.
Totul pare frumos dar nimic nu e ceea ce pare! Apar și niște creaturi terifiante.
Finalul este bestial după părerea mea, vreau o continuare!
Chiar îi trebuie o continuare.

Nu vreau să dezvălui prea multe. Merită vizionat după părerea mea.

Trailerul filmului:


Ați văzut filmul? Cum vi s-a părut?

