Concurs aniversar!!!

Blogul a făcut 3 anișori. :3
Nu îmi vine să cred ca au trecut 3 ani. Și m-am gândit la un concurs aniversar. Defapt două, azi unul și unul mâine pe pagina de FB a blogului.

12647543_431444347065504_1283514007074830626_n

Cerințe:
1. Să fii follower;
2. Să dai like la pagina de FB blogului ( dacă n-ai dat încă) ;
3. Share concursului ( pe blogul personal, FB, unde poți 🙂 )
4. Ultima carte citită de la editura TREI.
5. Ce carte îți dorești să citești de la această editură?
Durata concursului 08.02.-03.03. 2016
Succes tuturor!

106 gânduri despre „Concurs aniversar!!!

      1. Deocamdată este ok. Nu am citit foarte mult din ea. Sunt la pagina 60. Dar îmi place. Acum să văd cum decurge acţiunea mai departe şi cum se termină.

  1. Ultima carte citita de la ed. TREI :
    Cautand-o pe Alaska – John Green 😍
    Chiar vreau sa citesc de la aceasta editura : Mincinosii & Dash, Lily si cartea provocarilor
    La multi si fericiti ani ! 💗

  2. La mulți ani!
    Ultima cartea citită de la editura Trei a fost ”Sub aceeași stea”- John Green
    As vrea să citesc: ”Toate acele locuri”, ”Încă o zi”, etc.

  3. Ultima carte citită de la editura TREI – Cioburi de stele ( https://lllrainbowlllblog.wordpress.com/2016/01/20/cioburi-de-stele-de-amie-kaufman-si-megaen-spooner/ )

    Aş dori să citesc – orice 😀 La Editura TREI mereu găsesc titluri interesante. Aş vrea Mincinoşii (logic) cărţi de John Green, Dash, Lily şi cartea provocărilor, Toate acele locuri minunate, cărţi de Marc Levy, Starters şi multe-mule altele.

    Share: https://www.facebook.com/lina.bragoi/posts/1712953272256304?pnref=story

  4. La multi ani :*
    Am citit Sub aceeasi stea de John Green si pentru ca nu mi-a fost de ajuns am vazut si filmul :)) Niciodata nu plangi prea mult.
    Hmm sunt atatea carti frumoase la Editura Trei incat nu stiu ce sa aleg. Poate Fata disparuta. Sau Cioburi de stele. Sau Starters…sau…. :))

  5. La multi ani blogului!
    Te urmarecs pe emial: cristina.popesku@yahoo.com
    FB: Cristina Popescu
    Share:
    Ultima carte cititia de la Editura Trei: Formarea inovatorilor. Cum crești tinerii care vor schimba lumea de mâine, de Tony Wagner
    As vrea sa citesc Cincizeci de umbre ale lui Grey, de E L James

  6. Ultima carte citita de la editura Trei este Dash, Lily si cartea provocarilor . Acum citesc tot o carte de la editura trei ” sub aceeasi stea ” . De asemenea majoritatea cartilor sunt de la aceasta editura superba .

  7. Ultima carte citita de la editura Trei este Dash, Lily si cartea provocarilor . Acum citesc tot o carte de la editura trei ” sub aceeasi stea ” . De asemenea majoritatea cartilor sunt de la aceasta editura superba . As vrea sa citesc : Will Grayson , Will Grayson

      1. Asta am uitat… 🙂
        Parca as vrea sa citesc Cautand-o pe Alaska. Am mai citit ceva de la John Green si para a fost fainuta. In plus am tot auzit de cartea asta.
        Si mersi 😉

  8. Eu nu particip la concurs că am deja cartea 😀 Voiam doar să-i urez La mulți ani blogului! 3 ani e o vârstă frumoasă :)) Și să te felicit pe tine pentru tot ce-ai realizat și pentru munca pe care o depui pentru a ține acest blog în mișcare! :* Felicitări! La cât mai multe postări, mulți follow-eri! Și multe, multe cărți și chiar și mai mult timp pentru citit! Succes în continuare!

Lasă un răspuns

