Anunț!

Mâine voi posta concursul aniversar.
Mâine vom afla cine a câștigat Marțianul.
Mâine – bookhaul!
Voi ce mai faceți? Ce mai citiți?

2 gânduri despre „Anunț!

  1. Yay, concursuri 😀
    Eu mă chinui cu Neuromantul de William Gibson zilele astea. E foarte interesant ce scria Gibson despre secolul XXI în 1984, dar scriitura lui îmi dă dureri de cap :p. Am aruncat aseară un ochi peste Camera, recent ecranizată, și e atât de wow. Sunt curios ce ne aduce Book Haul-ul 😀

    1. Da concursuri, bine ca mi-ai amintit ca voiam sa fac 2 concursuri! 😀
      O sa fac si eu rost de Camera, toata lumea o lauda.
      Se pare ca Neuromantul da batai de cap multor oameni.

Lasă un răspuns

