12 cărți pe care le doresc să le citesc în 2016

În acest an am de gând să citesc 70 de cărți, sper să am timp de ele.
În acest an o să depun mai mult efort pe blog. În alte privințe nu îmi fac planuri, mai bine mă las surprinsă de ce îmi va aduce acest an în lunile viitoare. 🙂
Mi-am făcut deja o listă cu ce voi citi anul asta și încă o listă cu titlurile pe care aș vrea să le citesc în acest an.
Voi spune doar atât despre ele: Obsesie, obsesie….Visez că îmi spun asta : Andreea cumpără-ne!
Asta este lista cu ce aș vrea să citesc în acest an:
inainte-sa-adorm-editie-de-film-786-2

imparateasa-540-2

madame-mallory-si-micul-bucatar-indian-775-2

culoarea-sentimentelor-663-2

prizoniera-in-panza-de-paianjen-millennium-4-2953-2

eleanor-and-park-2928-2

casa-de-la-riverton-2915-2

locuri-intunecate-2965-2

dezastrul-de-la-cernobil-marturii-ale-supravietuitorilor-2907-2

parfum-de-curtezana-2826-2

vechiul-oras-imperial-2825-2

camera-emma-donoghue-153-2

Mulțumim Literatura pe tocuri (  http://literaturapetocuri.ro/concurs-bloggeri-12-carti-pe-care-doresti-sa-le-citesti-in-2016.html  )  și Librex.ro pentru acest minunat concurs!

O parte din cărțile pe care le voi citi în acest an:
Marțianul de Andy Weir
Regatul Luminilor de Leigh Bardugo
Jurnalul Annei Frank
Cartea viitorului de Cecelia Ahern
Anna și sărutul franțuzesc Stephanie Perkins
Povestea slujitoarei de Margaret Atwood
Minți primejdioase de Alexandra Bracken
Codul blestemat de Blake
Ghici cine moare primul de M. J. Arlidge
Vânătoarea de Lavinia Calina
Regina adevărată de Erika Johansen
Cartea cimitirului de Neil Gaiman
Zei americani de Neil Gaiman
De partea Chinei de Ian Buruma
Lovely Bones de Alice Seabold

Voi ce planuri aveți pentru acest an? Ce veți citi? Ce ați vrea să citiți ?

14 gânduri despre „12 cărți pe care le doresc să le citesc în 2016

  1. Pe cele mai multe de aici vreau si eu sa le citesc. :)) Dar, din pacate, timpul nu-mi mai permite. Iar daca vreau sa ma apuc serios de treaba la matematica, trebuie sa las romanele deoparte pentru o vreme. De abia astept sa faci recenzii despre cartile astea. Sa ai spor la citit si fie sa citesti cat mai mult!

  2. Si eu vreau sa citesc o gramada de carti, inclusiv multe din cele de pe lista ta. Inainte sa adorm am citit-o deja si este absolut extraordinara. De Zei americani chiar o sa ma apuc, am primit-o anul trecut si am tot citit altele. Madame Mallori si micul bucatar indian a citit-o sora mea si nu a fost deloc incantata, deci ar fi cam singura din lista pe care as inclina sa o mai aman.
    Oricum, succes, e bine ca reusesti sa citesti ce iti propui, eu nu pot sa fac o lista, mereu ma ademenesc alte carti.

  3. Capcana de Simona Stoica
    Calatoarea de Diana Gabaldon
    Seria Ultima Vrajitoare din Transilvania de Anna Vary
    Valuri de viata de Lina Moaca!
    Cam asta este planul deocamdata….

  4. Și eu vreau să citesc multe din cărțile pe care le-ai menționat aici, dar ia timp de unde nu-i :)) Până acum nu mi-am făcut niciun plan pentru anul ăsta pentru că rar mă țin de planuri așa că nu are rost :))
    Apropo, din ce-ai postat aici, eu am citit Eleanor și Park, Vânătoarea, și Anna și sărutul franțuzesc și le recomand pe toate, pentru că sunt geniale. Eleanor și Park m-a făcut să simt atât de multe lucruri și are un sfârșit care mie mi s-a părut potrivit pentru toată cartea. Vânătoarea m-a distrus cum nu credeam că o va face o carte, până și personajele care mi-erau antipatice în primul volum au început să-mi fie dragi, iar colac peste pupăză, am început să-l ador pe prințul Alex (probabil o să-mi iau niște înjurături pentru că am decis să fiu sinceră). Iar Anna și sărutul franțuzesc a fost atât drăguță și m-a lăsat cu un zâmbet pe buze și într-o lume îndepărtată alături de personaje.

    1. O vai! Dar si mie imi place Alex.
      O sa ma apuc de Anna si sarutul frantuzesc dupa ce termin Pravalia cu maruntisuri a domnului Nakano, care este foarte interesanta.
      Anul asta mi-am propus sa citesc multe carti. Am 120 de carti necitite…..

Lasă un răspuns

