Cărți ecranizate.

Cartea:
Razbunatorul-e1451999268205

Filmul:

Cartea:
cronicile-din-narnia-vol-i-nepotul-magicianului

Filmul:

6 gânduri despre „Cărți ecranizate.

  1. Am vrut să citesc și eu Răzbunătorul, dar nu am apucat încă să fac rost de carte, așa că mă voi uita la film oricum pentru că vreau să văd toate filmele nominalizate la Oscar înainte de decernarea premiilor 🙂
    Iar la Narnia, deși am văzut filmele acum ceva timp, de curând am făcut rost de toată seria și abia aștept să le citesc ❤

      1. Eu initial am zis da astept pana vor fi publicate toate, ca sa fiu sigura ca vor fi in aceeasi editie, dar intre timp le-am gasit pe cele de la rao intr-un anticariat 😀

      2. Da, nu se mai gasesc de la Rao. Am intrebat direct la editura si mi-au spus ca seria completa nu o mai au, doar cateva volume (nici alea in ordine). Poate doar prin anticariate sau daca le vinde cineva.

Lasă un răspuns

