somesan-donatie-2

Acest mic volum de povestiri începe cu povestirea Aproape de îngeri pe care am regăsit-o și in alt volum. Dar mi-a plăcut să o recitesc. Warren ajunge la o fermă neobișnuită și va afla în curând ce se întâmplă acolo. Și voi la fel. Dar după titlu îți dai seama ce anume se petrece acolo.

Fiecare povestire este specială. Mi-a plăcut cel mai mult Miturile esențiale, Merele Evei. În acest volum veți regăsi și alte povestiri scrise de Sergiu Someșan.
Fata de la malul mării este foarte interesantă, ce se poate întâmpla la mare alături de o fată ce nu pare a fi.
Volumul conține povestirile: Aproape de îngeri, Fata de malul mării, Poiana îngerilor, Cel din urmă unicorn(printre preferate),Miturile esențiale, Merele Evei și Ceara pierdută, care a fost interesantă, veți știi de ce spun asta numai dacă citiți acest volum de povestiri.
Mi-a plăcut la nebunie, deja aștept să mă apuc de Șapte flori erotice. 🙂

Ii mulțumesc autorului pentru carte. O recomand tuturor.
Ați citit acest volum? Cum vi s-a părut?
Cartea a apărut la editura VREMEA.

