Nou în bibliotecă – decembrie.

999950_418204635056142_5950428581070648873_n
Cumpărate: Inima întunericului, Regatul luminilor și Povestea slujitoarei.
La un schimb am făcut rost de Minciuni de vară.
De pe blogul https://carticucolti.wordpress.com/ am câștigat : P.S. Încă te mai iubesc și-acum și Toate acele locuri minunate.
De la o vloggeriță/bloggeriță Cristina Vulpe (Nomadic Reads pe Youtube, blogul ei http://cristina-v.blogspot.ro/)am primit  : Anna și sărutul franțuzesc.
Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat?

4 gânduri despre „Nou în bibliotecă – decembrie.

  1. Uu, ce de cărți frumoase. Aștept să văd ce părere ai despre „Toate acele locuri minunate” și despre „P.S. Te mai iubesc și acum”; eu una cel puțin pe prima vreau neapărat să o citesc.
    Iar despre ce am câștigat, „Interesanții”, de pe blogul Bibliophile Mystery și „Cartea viitorului”, „Cuvinte de iubire” de pe blogul Literatura pe tocuri. Abia aștept să le primesc! 😀
    Lectură plăcută și te aștept pe blogurile mele!

    1. Mulțumesc, după sesiune încep să le citesc. 🙂 Am peste 100 de cărți care mă așteaptă nerăbdătoare.
      Felicitări pentru minunatele cărți și lectură plăcută!

Lasă un răspuns

