Dragon Ball

untitled

Sincera sa fiu nu cred ca exista cineva mai tanar de 17 ani care sa fi vazut acest anime si probabil din cauza vechimii sale e posibil sa numai fie vazut deloc. Cred ca aveam vreo 6 ani cand l-am vazut prima data pe A+, devenit apoi Animax iar mai tarziu scos din unele grilele de televiziune. Desi nu stiam sa citesc si nici nu intelegeam limba aveam doua optiuni: ori o inebuneam pe mama sa vina sa-mi citeasca ori ma uitam singura si incercam sa inteleg ce se intampla, in special se intampla a doua varianta.

Imi placea povestea, mai mult sau mai putin inteleasa,  in sine si actiunea care se petrecea la fiecare pas. Mai ales adoram ca luptele nu se sfarseau intr-un episod si durau chiar 2-3 pana sa arate finalul.

Dragon Ball isi merita locul pe lista mea pentru „Desenele copilariei”

 

 

2 gânduri despre „Dragon Ball

  1. Ma simt asa batrana! Eu am vazut Dragon Ball acum muuulti ani pe TVR 2, tradus din fericire. Apoi am vazut, cativa ani mai tarziu, Dragon Ball Z pe TVR 1. Asta cu mult inainte sa aud de Animax, eram in clasele 1-4.Din ultimele sezoane, cele cu nepoata lui Goku, am vazut cateva episoade pe AXN acum cativa ani.
    Eu nu cred ca in curand lumea nu va mai stii de el. Este considerat un anime clasic, o adevarata senzatie a genului. Plus filmul de milioane de dolari aparut acum cativa ani (desi din cate am inteles e foarte prost). Cred ca va fi reluat in curand si ca cei care sunt mai tineri si nu l-au vazut la tv o sa apeleze sigur la net. In plus, prevad ceva sezoane noi.

Lasă un răspuns

