Happy B-day to Me! Concurs Aniversar!!

Un concurs aniversar pe blogul https://navigandprintresuflete.wordpress.com

Navigand printre Suflete

Așa cum spune și titlul… „La mulți ani!” mie și blogului meu!!

Acum câțiva ani buni, am debutat cu un alt blog, pe o altă nișă și o altă platformă. De fapt, se voia a fi blog de beauty sau cel puțin, în acea arie, dar cu timpul l-am umplut cu mai multe… nu-l tranformasem în blog generalist, dar… o dată cu participarea la campania vALLuntar și chiar câștigarea uneia dintre ediții (iei mie!), mi-am redescoperit pasiunea dintâi: cărțile și comentatul lor. Tot atunci, mi-am dat seama că deși, pasionată ca orice tânără de beauty and fashion și, deși eram un pic spre zona „obsedată” de cosmetice și de ce mai e nou, nu o să fiu niciodată precum adevăratele bloggerițe din acea nișă. Le urmăresc și astăzi cu drag pe unele dintre ele și mă bucur că am avut ocazia de a le cunoaște și personal, dar m-am…

Vezi articol original 393 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

